{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.223 visninger | Oprettet:

Min hvalp gider ikke at lege. {{forumTopicSubject}}

Basil gider simpelthen ikke at lege med os. Vi har prøvet alverdens ting, men intet vækker hans interresse, eller det når vi har legetøjet i hånden.

Han er glad nok for at komme og putte hos os og blive nusset for, men det så også det :-).

Er der noget man kan gøre for at vække hans interresse for leg eller må vi bare vente :-)?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hvalp gider ikke at lege.
  • #1   16. jun 2009 Har i prøvet at træne-lege nu er det jo en blanding af racer der er meget aktive og jagtgenet hunde. Så istedet for "bare" at kaste bold, lege med pind, osv. så prøv gemme-lege, snuse-lege ja faktisk alle hjernestimulerende lege.

    Vores gamle RR har heller aldrig gidet at lege med andre hunde, eller løbe efter bold. Men ligger vi spor ud, eller en jeg sætter ham af og gemmer mig. Har jeg en hund hvis interesse bliver mere end vækket smiley


  • #3   16. jun 2009 Rooolig nu... Tålmodighed er en dyd... Det med at lege er noget den skal lære.. det kommer med tiden.... Vores hvalp gad heller ikke i starten, men nu har han fundet ud af at tage legetøj i munden, løbe lidt og smider det igen... hver ting til sin tid :o)

  • #4   16. jun 2009 Altså vi har givet ham mange muligheder :-). prøver lidt af hvert. men han nyder mest at jagte andre hunde i sjov :-).
    Men det hele skal nok komme :-).


Kommentér på:
Min hvalp gider ikke at lege.

Annonce