Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Elektriker 850 kr.
  • Haveloungesæt, fod er knækket 1.526 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Orijen eller Acana
  • #2   12. jun 2009 Ok, tak hælder også mest til Acana

• #3   12. jun 2009 Jeg har prøvet begge dele, da de lever op til mine kvalitetskrav på lige fod;))))
    Lige nu står den på Acana, jeg skifter mellem Grasslands, Prarie Harvest og Pacifica. Og jeg har en periode blandet med et andet godt foder i samme liga. jeg er meget glad for Acana, da Lulu, som godt kan være en kræsenpind, spiser med stor appetit og glæder...Mimi er et madøre og spiser hvad som helst:DD

Da jeg fodrede med Orijen, det var hvalpefoder, fik Lulu gentagende blærebetændelser...jeg har absolut ingen belæg for og bevis på, at det var foderet, men det gik over da jeg skiftede. Ærgerligt for jeg ved at mange sværger til det foder og jeg synes det er super godt:) Men der er meget høj protein procent, og det tror jeg nogle hunde kan ha' svært ved...det er simpelthen for stærkt.

Men glæd dig over, at du har fundet vej gennem foderjunglen og nu kun har TO mærker du vakler imellem;))

• #4   12. jun 2009 ...der er vel tilsvarende høj proteinprocent i Acana, men her har ikke været problemer:)

Stave- og slåfejl...ja dem står jeg for i dag:))

• #6   12. jun 2009 Vi bruger Orijen "6 Fresh Fish".
    Vi er meget tilfredse med det, og hunden elsker det.
    Der er et meget højt proteinindhold i, men det kommer ikke fra korn eller soyaprotein, der kan fremkalde allergi, kun fra selve kødet (fiskene).

• #7   12. jun 2009 Søren, vi har også prøvet fish4dogs...det er også et super foder...men jeg synes, eller rettere Lulu synes, at hapserne var for store, synes Dina ikke det:) Men jeg kan rigtig godt li, at der er så få, men gode ingredienser og at kulhydraterne stammer fra kartofler:))

• #8   12. jun 2009 Jeg læser lige med... har også gennem foderjunglen fundet vej til nogle få produkter... Er lige skiftet fra RC til Arden Grange, men det falder heller ikke just i prinsessens smag så når den er opbrugt må vi nok på den igen...

Er der nogen der har prøvet Purina Pro Plan? Det var et af de bedste produkter Taenk testede i sin tid og lever fint op til de anbefalede energifordeling... Jeg blev bare lidt øv da jeg fandt ud af at det er Nestlé der producerer det...

• #9   12. jun 2009 Det er det første tørfoder, vi har brugt, som min Dina har kastet sig over og spist op lige med det samme. Selvom hun er en lille hund, synes hun ikke, at bidderne er for store.

• #10   12. jun 2009 caroline, mine sylfider fik eksem bag ørerne af Purina:(

• #11   12. jun 2009 Hanne, det er også godt, da det jo gi'r dem noget at arbejde med...Lulu gider bare slet ikke og kigger fornærmet på mig..."Dét kan du ikke mene det der...":DD

• #13   12. jun 2009 Jeg bruger Acana og mine er vilde med det:o)

• #15   12. jun 2009 Ja, Søren....Det er dejligt, når de gider tygge store bider !
    Det ligger måske til Dinaér :o))

• #16   13. jun 2009 Mine små vapser er vokset op med Acana, og de trives super godt på det.. Min tæve (fransk bulldog) som virkelig er kræsen spiser det med velbehag.. Hun kan som relel ikke li kvalitetsfoder.. Har prøvet så mange forskellige, hills, RC, osv osv.. men det gider hun ikke.. Prøvede så en dag at gi hende Pedegree, og det er bare væk på ingen tid..
    Men så har hun fået Acana Puppy & junior her under drægtighed og så længe hun har givet mælk.. Og det virker hun tilfreds med.. Så er spændt på om hun også vil have det til voksne hunde.. smiley

Kommentér på:
Orijen eller Acana

Annonce