{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
739 visninger | Oprettet:

Hvalp med brækkede ben... {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen...

Vi var så uheldige i torsdags at vores lille schæfer hvalp på 12 uger i dag, ved leg i vådt græs vred rundt og brækkede venstre bagben...
Pyha det er hådt at se den lille laban være fortvivlet over hvad der sker med benet.. Øv det er surt, og gør lidt ondt i mit hjerte.. Første gang siden vi fik ham er han urolig om natten, simpelthen nok fordi han ikke får brændt nok energi af..

Nogle der har forslag til nogle rolige lege, som kan stimulere ham... ???

// Fra Balders mor... Rikke

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvalp med brækkede ben...
  • #1   8. jun 2009 Stakkels lille pus.
    Jeg ville forsøge mig med klikkertræning, en fyldt kong og andet problemløsning.

• #2   8. jun 2009 Kontakt øvelser..
    Hav en godbid i en hånd, som er lukket. Hold begge hænder frem hvor den uden godbid er åben og med fingrene pegende op i loftet med håndfladen mod hunden..
    Nu skal hunden dutte med næsen på den åbne hånd for at få den lukkede til at åbne sig så den kan få godbidden..
    Hunden skal selv regne det ud.. Ikke noget med at give kommandoer eller sige nej når den skraber på den lukkede hånd.. men hold gerne hænderne tæt sammen til at starte med
    Brug samme hånd indtil hunden er helt sikker i øvelsen

• #3   8. jun 2009 Tak for de gode råd, vi har prøvet med lidt forskelligt, men kan mærke at vild leg er sjovest, men det blir der altså ikk noget af en mdr.. Stakkels pus... Denne mdr må gerne gå stærkt.. Er med far til dyrlægen lige nu, fordi benet nu er sjovt at tygge i, så må vi se om de siger han skal ha krave på, håber det næsten ikke.. Han er forvirret nok.. Min lille skat...
    En god ting er at han heldigvis kan gå let, hørte om en hvor hundens ben var brækkede således at det var faktisk umuligt at gå.. Det er SLET ikke sjovt..

Kommentér på:
Hvalp med brækkede ben...

Annonce