469 visninger
|
Oprettet:
Klipning af negle {{forumTopicSubject}}
Jeg har et problem. Men Chihuhua trænger til at få klippet negle, har gjort det før men de er sorte så er kommet til at klippe ind i nerven for det første hvor meget skal man klippe? for føler lidt at hver gang de vokser så vokser nerven med ud(kan nok ik lade sig gøre) men det ligner det. Og ja eftersom jeg klippede ind i nerven så er han total panisk bare jeg siger orden neglesaks, og må slet ikke røre hans fødder... Det er jo synd men ja det er sku os synd hvis de blir for lange!! vil bare lige høre om der var nogle der havde et gdt råd inden jeg smuttede til DYR Læge!!!
sep 2008
Følger: 15 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 26 Svar: 586
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 183 Svar: 2.627
sep 2008
Følger: 15 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 26 Svar: 586
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 5.577
Det fik sagde Dr.dyr til mig i Tirsdags, pga. vi har gået mest på græs/blødt underlag i ½års tid, så måtte vi lige ned til Dr.dyr for at få klippet negle på pigerne, men "DEN" Dr.dyr ku heller ikke finde ud af det, hun klippede også for meget af self. på hende der er panisk angst for klo klipning, så bare hun ser en saks el. noget der ligner, så gemmer hun sig under min seng.
Bare et godt råd. Ta til en hunde frisør, der kan de klippe negle, det er LANGT fra alle dyrlæger der duer til det.
Jeg udsætter IKKE min pige for sådan en tur engang til.
jun 2008
Følger: 36 Følgere: 37 Emner: 88 Svar: 1.781
Klipning af negle