1.348 visninger
|
Oprettet:
kingsmoor puppy til hvalpe ?? {{forumTopicSubject}}
jeg har har hundehvalp.. den får kingsmoor puppy foder... min veninde har købt en chihuahua og har så givet den det samme.. efter lidt begyndte den at tabe noget af pelsen.. hun fik så afvide af sin dyrlæge af det var maden.. at den var ikke god til en chihuahua.. er der nogle der ved om dette passer.. vil jo helst gi min hunde det bedste.. men har også hørt flere gange at en dyrlæge jo helst vil sælge sit eget mærke !!! jeg får en chihuahua hvalp hjem (langt om længe :O) og hun skal selvfølgelig have det der er bedst for hende
jan 2009
Følger: 35 Følgere: 34 Hunde: 4 Emner: 43 Svar: 105
nov 2004
Følger: 62 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 881 Svar: 10.791
nogle hunde fungere godt på det ene foder og ikke på det andet det er meget individuelt hund til hund.
når din venindes hund taber pelsen kan det skyldes at den er gået i fæld.
kig på den hund er pels tænder mængde af afføring helt i orden vil jeg råde dig til at blive ved med at fodre med kingsmoor
apr 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 10
Han var meget meget tør i huden og pelsen var derefter.
Nu er den fin og pæn og han er ikke generet af den mere...
Så mon ikke alligevel at dyrlægen har vidst hvad hun talte om??
apr 2009
Og han tabte rigtig meget pels.... og huden var fuldstændig tør og ødelagt indenunder......
men som sagt, er fin og pæn nu EFTER jeg skiftede foder til ham.
jan 2009
Følger: 35 Følgere: 34 Hunde: 4 Emner: 43 Svar: 105
hey ... ja som du kan se måtte det jo lige tjekkes efter med det man inden jeg får min lille chi hjem :O)
du kan tro baktus er skøn.. det er på en hel anden måde.. er total forelsket :O)
apr 2009
RC har udviklet foder til chihuahua racen...
apr 2009
Kan godt forstå du lige tjekker. Men bare hold øje med hans pels og vurder udfra det... Kan jo være at det ikke sker hos ham. Og olie i maden skader jo ingen...
nov 2012
Følger: 1 Svar: 1
kingsmoor puppy til hvalpe ??