{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.348 visninger | Oprettet:

kingsmoor puppy til hvalpe ?? {{forumTopicSubject}}

jeg har har hundehvalp.. den får kingsmoor puppy foder... min veninde har købt en chihuahua og har så givet den det samme.. efter lidt begyndte den at tabe noget af pelsen.. hun fik så afvide af sin dyrlæge af det var maden.. at den var ikke god til en chihuahua.. er der nogle der ved om dette passer.. vil jo helst gi min hunde det bedste.. men har også hørt flere gange at en dyrlæge jo helst vil sælge sit eget mærke !!! jeg får en chihuahua hvalp hjem (langt om længe :O) og hun skal selvfølgelig have det der er bedst for hende

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kingsmoor puppy til hvalpe ??
  • #1   14. maj 2009 tror du den dårlige mave var pågrund af foderen ?? har nemlig oplevet det samme.. men kun ved den ene hund

• #2   14. maj 2009 dyrlæger ved ikk nok om ernæring til hunde så det er blot en mening.

nogle hunde fungere godt på det ene foder og ikke på det andet det er meget individuelt hund til hund.

når din venindes hund taber pelsen kan det skyldes at den er gået i fæld.

kig på den hund er pels tænder mængde af afføring helt i orden vil jeg råde dig til at blive ved med at fodre med kingsmoor

• #4   15. maj 2009 Nu er jeg jo den heldige ejer af den lille chihuahua som tabte pelsen. Jeg kan så fortælle at efter jeg skiftede mærket på hans foder så er han pels begyndt at komme tilbage.
    Han var meget meget tør i huden og pelsen var derefter.
    Nu er den fin og pæn og han er ikke generet af den mere...
    Så mon ikke alligevel at dyrlægen har vidst hvad hun talte om?? smiley

• #5   15. maj 2009 Hundens pels var ikke gået i fæld.
    Og han tabte rigtig meget pels.... og huden var fuldstændig tør og ødelagt indenunder......
    men som sagt, er fin og pæn nu EFTER jeg skiftede foder til ham.

• #7   15. maj 2009 gitte r
    hey ... ja som du kan se måtte det jo lige tjekkes efter med det man inden jeg får min lille chi hjem :O)

du kan tro baktus er skøn.. det er på en hel anden måde.. er total forelsket :O)

• #8   16. maj 2009 Charlotte S jeg er skiftet til Specifik... men dyrlægen anbefalede også Royal og Eukanuba osv... Kingsmoor i sig selv er ikke et dårligt foder, men hun sagde at nogle chihuahua hvalpe er mere følsomme overfor deres foder. Jeg tilsætter så noget olie hver dag i hans mad... og på 2 uger er der sket en meget stor forandring i hans pels...
    RC har udviklet foder til chihuahua racen...

• #9   16. maj 2009 Tenna C: Hehe dejligt at høre at Baktus er dejlig.
    Kan godt forstå du lige tjekker. Men bare hold øje med hans pels og vurder udfra det... Kan jo være at det ikke sker hos ham. Og olie i maden skader jo ingen... smiley

• Marianne T
    Marianne T Tilmeldt:
    nov 2012

Følger: 1 Svar: 1
    #10   19. nov 2012 Jeg har brugt Kingsmoor til mine hunde i 7 år. Jeg har haft 3 hvalpekuld, hvor jeg har brugt Puppy. Min dyrlæge sagde til mig, at hun ikke ville forsøge at sælge sit eget foder, fordi mine hunde havde fantastisk glansfuld pels og ingen problemer med tænderne. Jeg har så selvfølgelig brugt Puppy til hvalpene, og der har jeg heller ikke oplevet nogen problemer. Har pt. en hvalp fra sidste kuld, som er lige så flot i pelsen som alle de andre, så jeg kan ikke forestille mig at det er et problem med foderet. Der må være andre ting der kan gøre sig gældende. Nu er mine hunde jo også blandinger, så det ved jeg ikke om det kan være en grund.

Kommentér på:
kingsmoor puppy til hvalpe ??

Annonce