{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.770 visninger | Oprettet:

Kornfrit hvalpefoder til labrador? Acana? Kingsmoor? TOTW? {{forumTopicSubject}}

Om 7 dage, 1 time og 45 minutter henter vi vores skønne labradorhvalp og der er ved at være styr på huset så vi er klar til vores første hund. Jeg mangler dog at vælge foder og har været i gang med at læse en masse op på det - hvilket bare gjorde det sværere at vælge smiley

Hun er vokset op på Acana Large Breed Puppy, et kornfrit foder der får gode anmeldelser på nettet, men på det seneste også en del fortællinger om tynd mave og mat pels, noget med at de har skiftet opskriften for nyligt. Jeg ville være ked af at købe 12 kilo foder blot for at skulle tørre 1 kilo "mudderkager" op efter hunden og smide 11 kilo foder ud.

Jeg har også kigget på Taste of The Wild der får helt tosset gode anmeldelser på Amazon (altid et godt sted at finde anmeldelser af alt mellem himmel og jord) og Kingsmoor som vi har fået et par små prøveposer af.

Så længe hun er hvalp vil jeg ikke gå i gang med BARF, da jeg ville være nervøs for ikke at ramme de 100% korrekte forhold mellem protein/fedt/fiber/calcium/fosfor osv.

Acana virker oplagt fordi hun er vant til det, ToTW får ros og vinder på prisen, Kingsmoor lyder fornuftigt og er produceret i DK...

Hvad bruger i?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kornfrit hvalpefoder til labrador? Acana? Kingsmoor? TOTW?
Kommentér på:
Kornfrit hvalpefoder til labrador? Acana? Kingsmoor? TOTW?

Annonce