23. feb 2005 Følger: 42 Følgere: 42 Hunde: 3 Emner: 570 Svar: 1.139
sparket efter min hund! hvad liger det sparket efter min hund! hvad liger det
igår var vi ude og holde et lille hunde træf ude på vores agility plads! nemo var dog ikke med så meget turde ikke! da der var en schæfer der ikk var så gode venner med nemo!
da vi er på vej ind til bilen! hopper nemo ud! og vil hen og lege med nogle hunde der netop lige er ankommet!
hvad gør den ene dame! ja hun sparker ud efter nemo! kan da godt fortælle jeg blev gal! godt jeg bare tog nemo og nøjes med at skælde damen ud! for hvis jeg havde set på hende længre ja så ved jeg ikke hvad der var sket!
hvad fanden får hende til og sparke efter min hund?
jeg mener hvad ligner det!
de kender nemo og ved hun aldrig ville gøre noget!
er stadig fuldstædig pist!
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.199
hva havde hun for hunde???
Jeg må indrømme at jeg heller ikk er tryk ved fremmede hunde der stormer hen til mig når min hund er i snor...
Kaoz bliver såååå bange og det er sgu synd..
Min gamle hund kayser ville have slagtet den, han var nemlig temlig aggressiv..
men sparke en hund har jeg nu aldrig gjort..
feb 2005
Følger: 42 Følgere: 42 Hunde: 3 Emner: 570 Svar: 1.139
feb 2005
også har hun et udtryk der siger leg med mig!
sådan er det bare! det gør det nok ikke bedre jeg ikke kan fordrage damen i forvejen!
jan 2006
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 4 Emner: 38 Svar: 505
Jeg har nemlig før måtte sige farvel til en af mine hunde fordi jeg ikke reagerede på en fremmed hunds ankomst.
jan 2006
feb 2005
maj 2005
Følger: 35 Følgere: 36 Hunde: 2 Emner: 235 Svar: 2.568
Jeg synes også det er noget svineri at hun sparkede ud efter din hund i dette tilfælde.. er selv ikke særlig tryg ved at en fremmed hund kommer løbende, men som du siger kommer hun jo ikke vildt og voldsomt men bare lidt pjat og leg.. ville hun ikke hve at din hund kom i nærheden af hendes kunne hun jo prøve at få dig til at kalde hende væk eller selv sige "nej" til hende før hun gør noget så modbydeligt..
Jeg har da selv givet en anden hund et ordentligt slag da den kom løbende, gøende og med rejst pels imod min daværende lab/schæfer-hanhund. hvorefter jeg tog fat i hunden og holdte den nede i græsset til at ejeren kom derhen og fik fat i ham. Men der var slet ikke nogen tvivl om at den var aggresiv og ejeren var ingen steder at se i starten da hunden jo bare havde sat af da den fik øje på min hanhund. ( det skal lige siges at min var i snor og at det var på en offentlig legeplads i et børnekvarter)
Jeg er ikke i tvivl om at det jeg gjorde var 100% det rigtige især da jeg kender min egen hund og ved han selv var let til at blive aggresiv på andre hanhunde.
Men i dit tilfælde kan jeg simpelhen ikke forstå at han bare starter ud med at sparke ud efter nemo... sølle ham..
feb 2005
maj 2005
Følger: 35 Følgere: 36 Hunde: 2 Emner: 235 Svar: 2.568
aug 2005
Følger: 25 Følgere: 24 Hunde: 6 Emner: 114 Svar: 1.127
hvis ikke jeg idag havde fået en besked inde på min profil, om hvorfor jeg havde sparket en hund til træning igår, så ville jeg aldrig have vidst, at jeg havde gjort det!!
Det ved jeg så stadig ikke, for
JEG HAR IKKE SPARKET NOGEN HUND!!!
Men lad mig berette om Mettes episode fra "damens" (for det er åbenbart mig, kan jeg konkludere) side:
Jeg ankommer til træningspladsen for at træne. Min veninde, min søn og jeg står og snakker, inden vi skal gå en lufterunde.
Og ja mens vi står der, kommer Nemo helt rigtigt ned til vores "flok". Jeg hører Mette kalde, men Nemo reagerer ikke. Nemo vil ikke noget ondt - vil bare pjatte. Faktisk står hun helt stille og er lige som faldet i staver. Men Mette kalder jo, og da jeg synes,at jeg gerne vil hjælpe Mette til at få "indkaldet" til at lykkes, så træder jeg et skridt frem mod Nemo (der er flere meter fra mig) og kommer med et udbrud a la - ØVHH - gå hjem! Hvorefter Nemo går op til Mette (der står 30-40 meter væk) og jeg vender ryggen til Mette/Nemo for at fortsætte samtalen med veninden.
Det så jeg ikke noget forkert i - Der var ingen ben, der strittede på mig eller nogen ører, der blafrede på hunden, men hun gik hjem til den kaldende ejer.
Så hvis " damen" fik ordentlig fik tur af Mette, så er det ikke helt sandt (i så fald mener Mette at flere har sparket efter Nemo). for Mette sagde ikke et pip til mig, men kørte være hjem. I stedet lagde hun en "offentlig" besked på min profil, om hvorfor jeg havde sparket hendes hund.......
Flot måde at tackle situationen på...... Nu har hun godt nok ikke nævnt mig ved navn, men jeg har ikke noget problem med at stå frem selv, for JEG HAR IKKE SPARKET nogen hund.
Men hvis nogen skulle have dristet sig ind og have læst nyeste kommentarer på profiler i eftermiddags, så er jeg i hvert fald ikke interesseret i at blive hængt ud som "hundesparker"
Hader når hundegalleriet skal bruges til mudderkastning......
Men synes, at det er rart at vide at en sag har to sider og beskyldninger kan være meget grove!!
jan 2006
aug 2005
Følger: 25 Følgere: 24 Hunde: 6 Emner: 114 Svar: 1.127
Bliver godt harm over at blive hængt ud på den måde (når jeg ikke har rørt hunden - og faktisk kun ville hjælpe)
Jeg har (nu hedder det måske HAVDE) ikke noget problem med Mette, og hvis jeg havde, ville jeg da aldrig lade det gå ud over hendes hunde.
Skæg og snot for sig! Og jeg er stor nok til at sige tingene direkte til Mette (har skrevet til hende privat).
Men jeg bliver harm over at finde sådan en tråd som denne, hvor det som står er direkte løgnagtigt!!
Jeg sparkede ikke!! og hun sagde intet, men kørte bare hjem!! Det er i hvert fald to usandheder.
Det eneste sande er nok at hun af en eller anden grund ikke kan døje mig...........
Måske der hunden ligger begravet.
I hvert fald synes jeg, at det ville være på sin plads at Mette undskyldte og trak sine beskyldninger tilbage i dette forum......... Man kan kalde det injurier!!
sparket efter min hund! hvad liger det