{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
875 visninger | Oprettet:

Kam/muskelhund igen igen... {{forumTopicSubject}}

Hvorfor alle de tråde om dem?

Jeg synes efterhånden det er lidt træls... Jeg kender et par søde nogle af slagsen, men ved også godt, at der findes uansvarlige ejere rundt omkring....
Men er efterhånden rigtig godt træt af alle de tråde, der laves om dem herinde...
De gør hverken fra eller til.. Andet end at stemple de ansvarlige ejere mere og mere, fordi man bliver mere og mere harm over alle de indlæg...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kam/muskelhund igen igen...
  • #1   24. apr 2009 Og så kom er der lige en mere

• #2   24. apr 2009 ORK så skulle du se i MARKEDET, der er der mange flere "tråde"...... )-:

• #3   24. apr 2009 Ja der er mange. Syntes det er synd og skam at det er blevet meget negative ting folk skriver om herinde. Der mange altså en masse positive historier osv....

• #4   24. apr 2009 Det er det jeg mener... Der findes mange gode hunde, ejere og historier... Men det er altid det negative, der kommer frem om denne type... Og synes det er synd og skam...

• #5   24. apr 2009 Fordi folk ikke bruger søg før de opretter et indlæg..

• #7   24. apr 2009 Jeg har en positiv historie mht kamphunde og mundkurv og alt det der.
    Jeg har en veninde, som er den heldige og meget ansvarlige ejer af to Amerikanske staffordshire terrier, altså amstaff. Dette er en race der er meget omtalt i medierne.

De her to hunde, er de dejligste hunde jeg nogensinde har mødt. Utrolig charmerende, kælene, legesyge og lydige.

Hun hunden, Quinta, har desværre samgt blod, da hun jagtede og dræbte en hare. Det havde intet med lydighed at gøre, det er et instinkt. Efter hun har smagt blod, er hun sådan set lige glad med hvad hun får tændene i (af dyr, hun ku aldrig angribe et menneske)

Han hunde, Cova er stadig bare en hvalp, en utrolig dominerende hvalp. Men meget kærlig og glad. Intet ondt i ham.

Min veninde har lige været ude og købe mundkurv til dem, nemlig fordi Quinta har smagt blod, og min veninde vil ikke være ansvarlig for at hun måske kommer til overfalde en kat eller sågar en anden hund.

Dette er ansvar! En rigtig hunde ejer, der også tænker på andre hunde ejere, elller bare dyre ejere i det hele taget!

• #11   24. apr 2009 Roccos mor: jeg er helt enig, men den by jeg bor i, er der rigtig mange uansvarlige hunde ejere, ikke kun muskelhunde, men alle slags hunde, og derfor vil jeg sige at mundkurv burde være lov.
    Er glad for du er en af de ansvarlige ejere (:

• #12   24. apr 2009 nej tak ingen lov om mundkurv,,,,

• #13   25. apr 2009 Tanja J: det siger du kun indtil det kommer tæt på dig også, at en hund angriber en du kender, din hund eller en hund du kender ..
    Jeg ville selvf ønske det ikke var nødvendigt med den lov, men det er det desværre med alle de uansvarlige hunde ejere der er her i landet ...

Kommentér på:
Kam/muskelhund igen igen...

Annonce