{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
961 visninger | Oprettet:

Hvilke hunde er på listen??? {{forumTopicSubject}}

Der er jo rigtig mange herinde der frygter det lovforslag df har foreslået.. Men men men, hvilke racer er det der står for skud egentlig? Er der en officiel liste med racenavne, eller skal man gætte sig til hvilke racer det indebærer?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilke hunde er på listen???
  • #1   17. apr 2009 Det kunne bare være meget rart at vide + jeg er nysgerrig smiley

• #2   17. apr 2009 Er der nogen, der har et link til DKK's liste ?

• #3   17. apr 2009 Har samme spørgsmål som Tina - har flere gange kigget efter den, men kan ikke finde den?! (skulle have brugt den i forbindelse med forbud i boligselskab, men vi er flyttet derfra og derfor har vi ikke længere noget med det at gøre).

• #4   17. apr 2009 Det 'sjove' er at DKK ikke HAR nogen kamp/muskel hunde liste.
    Hvis man henvender sig til dem, kan de tilbyde at sende/maile dig en kopi fra en artikel fra Jyllandsposten fra 2005..hvor en DKK 'ekspert' giver en 10-12 eksempler på racer der kan betegnes som muskel/kamp hunde.

Artiklen har ikke liiiige de racer med der er under DKK´s vinger..surprise.

I boligforeningerne hersker der noget forvirring omkring dette, da mange boligforeninge netop osse henviser til 'DKK´s liste'..som jo så ikke eksisterer.
    I mangel af bedre udfærdiger de så(foreningerne) selv deres egne lister..der på ingen måde er hverken ens eller komplette.

• #5   17. apr 2009 hvis der ikke er tilføjet flere hunde på dkk´s liste, har jeg kun rullende øjne og latter til overs for den..

der er endnu ikk nogen der har fattet at deffinere muskelhunde, - og dem der prøver tager kun de "oppe i medierne"- muskelhunde, og ikke de knap så kendte racer, - som bully kutta, valley bulldog, osv osv-..

derudover glæder jeg mig til den liste kommer for der skal satme rykkes rundt i klasserne, der er mange vagt og gårdhunde der pludselig bliver til kamphunde...

Kommentér på:
Hvilke hunde er på listen???

Annonce