{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.284 visninger | Oprettet:

jeg giver snart op?? {{forumTopicSubject}}

Kære brevkasse.
Vi har et kæmpe problem, vi har en lille Bichon Havanais på 2 år, og i de 2 år vi har haft hende har du stort set ikke ville spise, vi har prøvet med forskelligt tørfoder, vi har prøvet at lade det stå fremme og vi har prøvet at tage det fra hende, men uden hun synes det er en trudsel.

Da hun var meget undervægtig tog vi hende til dyrlæge, som undersøgte hende og gav os et par dåser med vådfoder som vi skulle blande i, hun synes altid maden er okay de første par dage men så gider hun det ikke mere.

I oktober begyndte vi at fodre med BARF og det var meget godt de første par mdr fordi hun der var forskellige varianter og det gjorde at hun heller ville have det, men så lærte hun alle smagne at kende og nu synes hun det er sjovt at slæbe rundt i hele huset, og hun spiser ikke hver dag der kan være 2-5 dage i mellem at hun får spist det hele op af de 200 g hun skal have, og hun burde jo få de 200 g hver dag.

Hun vejer 4.6 kg (bør veje mellem 5-7 kg) hun er høj at sin race 29 cm og bør derfor lægge i den tunge ende, men det gør hun bare ikke. Hun er en glad og positiv hund, men hun sover det meste af dagen og bliver hurtigt træt, det kan jeg rigtig se nu da jeg er på barsel.

Hvad skal vi gøre, vi skændes om det og har gjort det flere gange fordi vi er frusrede, min kæreste mener at vi bare skal give hende almindeligt menneskemad, men det er jeg modstaner af, men jeg begynder at have svært ved at forsvare hvorfor, for hun tekker for at få vores mad, fordi hun får kød/pølser mm som små godbidder og hvis hun ikke har spist så meget mad giver min kæreste hende flere "godbidder". Hvad skal jeg gøre?? jeg vil bare gerne ha hun tager på og vil hende det bedste, og det er svært?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jeg giver snart op??
Kommentér på:
jeg giver snart op??

Annonce