{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
580 visninger | Oprettet:

Træningsgodbidder? {{forumTopicSubject}}

Godaften alle natteravne!

Jeg sidder og kigger lidt rundt omkring på nettet. Og jeg mangler snart nogle flere træningsgodbidder.

Til træning med alle de andre bruger jeg forskellige ting som f.eks skinke og frikadeller, men når jeg bare går og træner herhjemme bruger jeg tørre godbidder.

Indtil videre har jeg været rigtig, rigtig glad for dem fra Tikki.

Men er der nogle af jer der kender nogle helt formidable?
De skal have en rimelig størrelse, ikke tage så længe at spise (helst bløde) og så skal de gerne have en ordentlig lugt der kan trænge igennem til hunden.
Og så skal det ikke være sådan noget kunstigt snask som virker uspiseligt!

Bare for at prøve lidt af.. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træningsgodbidder?
  • #1   26. mar 2009 Olivers training-bite...... er rigtig gode.... de er små aflange... og bløde.. og hundene elsker dem... :O)

• #2   26. mar 2009 Tak, dem vil jeg straks kigge på smiley

Kender I det når man ser på noget aktivitetslegetøj, og tænker at ens hund er alt, alt for dum til den slags...??

• #3   26. mar 2009 de her er bare gode
    små bløde velsmagende og billige

http://www.zooplus.co.uk/shop/dogs/dog_treats_chews/dog_reward_treats/48243

jeg har fået 3x500 g. hjem er er så glad for dem.

• #4   26. mar 2009 Prisen er 110 kr for 1,5 kilo.

• #6   26. mar 2009 Små stykker pølser eller ost smiley

Kødboller kan også skæres i mange små stykker og er et hit.

Men ok det gver lidt fedtede fingre *G*

• #7   26. mar 2009 jeg laver selv mine egne,

en pakke oksekød, et æg og evt indmad eller bendet grønt som fyld

blend det hele til en fars og flad det ud på en bradepane eller lav små kugler. jeg har også lavet dem som stænger, så er det nemt lige at knække et stykke af

put det i ovnen på 75 gr og luft ud MANGE gange for at få dampen ud. det skal have et par timer.
    put det derefter i potionsposer i fryseren.

• #8   26. mar 2009 Ziwipeak: Er lidt dyrt, men hundene ELSKER dem smiley
    Du kan også købe foderet, som fungerer lige så godt og så er der til i LANG tid.. *S*

• #9   26. mar 2009 Vi køber bla de små bløde godbidder fra Rodi. De fåes i mange smagsvarianter, og de er små nok til, at vores store drenge, kan få en hel af gangen - og bløde nok til, at de kan deles over til de mindre tøser.

Ellers køber vi en hel sæk Hennes Petfood med laks. Foderet er nemlig i små fine runde kugler, i modsætning til deres lakse-godbidder, som er meget store (næsten som hundekiks) Og hundene elsker dem, så det er virkelig billige godbidder smiley

• #10   26. mar 2009 Jeg bruger selv alt hvad der findes af mad som man akn skære i små stykker og så har jeg lige prøvet at bestille Olivers i håb om at hun vil spise dem, jeg har endnu ikke haft held med at finde noget hun rigtig gider af det man kan købe...
    Men håber olivers er nogle hun gider..

• #11   26. mar 2009 Jeg køber gerne 10 kilo Olivers trainingbites ad gangen...... Hundene elsker dem:-)

• #12   26. mar 2009 Jeg bruger tit havati ost, det fungere rigtig godt eller wiener pølser

• #13   26. mar 2009 Jeg bruga alt hvad jeg kan finde i køleskabet, det kan være pålægsrester, eller andet kødrester.

Tørfoder som hunden får bruger jeg ikke, det får den jo til daglig, så det er ikke spændene nok.

• #14   26. mar 2009 Rikke T,
    hmm, synes bare de ser lidt gummiagtige ud på billedet? Det er de ikke i virkeligheden?

Lia,
    jeg bruger ofte knækkede frolic, men de er alt for små, så de er ikke så gode. Jeg ser helst at godbidderne er 1,5-2 cm lange, det er derfor de skal være bløde.

Rene,
    det er bare ikke så godt at have liggende i lommen smiley

Jeanne,
    hvis du flader dem ud på panden, kan de så skæres ud bagefter? Med f.eks en pizzaskærer, eller hvordan gør du for at få dem i mindre stykker? Hvor længe kan de holde sig både med/uden køl?

Hulgaards,
    Gaia får ikke tørt til daglig. Og hun er et madøre, så medmindre vi er til træning, skal det nok fange hendes interesse smiley

• #15   26. mar 2009 Anja, nej det er de ikke, min hund er enormt kræsen men han elsker dem, de ser også mere kunstige ud på billedet end i virkeligheden, jeg har mine i et stort glas i bryggerset, det ser slet ikke tosset ud ( og praktisk fordi vi træner ikke hoppe op når der kommer gæster så de får lige en håndfuld i døren inden de kommer helt ind), men det bedste er selvfølgelig jeg har fundet de træningsbider der fungerer for os.

• #16   26. mar 2009 det bliver lidt lige som kiks, sm du bare brækker af i passende stykker. de fedter ikke og jeg syntes ikke de lugter, men lulu kan stå på næsen for det.

hvis du fryser det lige efter bliver det også frysetørret og det bedste resultat. bare lig det i en åben pose eller skål.

jeg ved ikke hvor lang tid de kan holde sig i fryseren, vi bruger dem jo:-)
    uden for er det ca en uge, men kig hvornår det begynder at mugne, for det kommer an på forholdende i huset.

jeg havde glemt nogen i en taske på et tidspunkt og fandt dem flere måneder efter og de var helt fine

fordelen ved dem er at du hved hvad der er i. og endnu vigtigere er at der ingen farvestoffer/tilsætningsstoffer er i. super gode til allergihunde

Kommentér på:
Træningsgodbidder?

Annonce