{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.584 visninger | Oprettet:

Træningsgodbidder {{forumTopicSubject}}

Hvilke godbidder bruger i, når i træner med hunden, i hverdagen?
Min hund må helst ikke få ting der er alt for fede, så vil helst ikke give ham pølser o.s.v. i hverdagen.
Derfor leder jeg efter lidt inspiration til, hvad jeg kan give istedet. Jeg vil helst heller ikke have, at de er fyldt med alt muligt, da vi som sagt kommer til at bruge dem hver dag.
Har i nogle gode ideer? Gerne med et link, hvis i køber online smiley
Er der nogen der kender de her:
http://www.zooplus.dk/shop/hund/hundesnacks/strips/rocco_strips/181242

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træningsgodbidder
  • #1   14. apr 2014 Jeg bruger duck coins fra Olivers. Eller andet tørret kød i små stykker

• #2   14. apr 2014 Julie- Duck coins har vi brugt de sidste mange måneder men interessen for dem er dalet, og derfor vil vi gerne finde noget nyt.
    Lige pt prøver vi olivers fish bites, men kræet er ikke helt vild med dem.
    Tørrer du selv eller køber du?

• #4   14. apr 2014 Jeg køber. Min har ædt duck coins i over et halvt år- men han bliver heller aldrig træt af noget smiley men tørret kyllingekød- Pure Meaties- er også godt

• #5   14. apr 2014 Kommer helt an på situationen.

Hvis vi bare træner derhjemme , så bruger jeg frolic knækket i stykker.

Hvis vi er til træning med en del andre hunde bruger jeg de billigste pølser jeg kan finde. Skærer dem i mini stykker. Så 1½ pølse er nok til over en times træning

• #6   14. apr 2014 Hans foder blandet med f.eks.: Rester af kød fra aftensmaden, ovntørret lever/andet, ost, frikadeller, tørret fisk, makrel på tube, blomkål (det er et hit!), og legetøj nogle gange.

• #7   14. apr 2014 Tine- Det er alt for fede til at jeg vil anvende dem i hverdagen, eftersom min hund har tendens til at blive lidt for rund. Så pølser anvender vi kun til træning smiley

• #9   14. apr 2014 Kogt kyllingefilet i små stykker, fedtfattigt og sundt

• #10   14. apr 2014 Det er forskelligt.

Nogle gange får de bare deres almindelige tørfoder, evt. blandet med lidt godt for at give ekstra smag. Det kan fx være kylling, fisk, ost, pølse, kødrester osv.

Vi køber også indimellem de der bland-selv-kiks man kan få ved forskellige dyrehandler. Eller frolic.

Så det er faktisk meget forskelligt. Ofte er det bare en god blanding af det hele/hvad vi lige har, så det ikke er det samme de får hver gang. Det holder motivationen højt. :o)

• #11   14. apr 2014 Barf bites er mine helt syge med.. de er uden nogen tilsætninger, korn og andet skidt. men noget pebrede i prisen..

• #13   14. apr 2014 Jeg bruger kylling stk. og frolic smiley

• #14   14. apr 2014 ja, tørret lunge er også et hit her, og de er også fedtfattige (og fedter ikke i lommen), godt bud!

• #15   14. apr 2014 Til de daglige gå/ trænings ture bruger jeg tørfoder, et andet mærke end det hun får til måltiderne. Det fungere rigtigt godt for os

• #17   14. apr 2014 Kogt kylling, kalkun, kanin mm. Det er godt og fedtfattig.

• #18   14. apr 2014 Bruger hvad vi nu lige har af godbidder i små størrelser, vores er stort set altid altædende, ind imellem får de så fx kogt indmad skåret i mundrette bidder, og så stiger motivationen gevaldigt smiley

• #19   14. apr 2014 Jeg prøvede lige en ny variant i dag. I går havde jeg en pakke kyllingefars der var udløbet på dato med en enkelt dag. Jeg lavede små kugler af det og satte dem i ovnen i en halv time. De blev faste men alligevel bløde, og firbenet var ovenud tilfreds i dag, både på sporet og i fri ved fod smiley
    Det er ikke sidste gang jeg laver dem.

• #20   14. apr 2014 Jeg bruger forskellige typer af tørfoder, som de ikke får til hverdag fx ziwipeak, royal canin mini exigent, royal canin 4300 eller 4800 eller hvad jeg nu ellers har.

Men nu har jeg sikkert også verdens mest u-kræsne hunde smiley

• #21   15. apr 2014 Jeg bruger pølser skåret i små stykker.... eller kogt/bagt lever også i små stykker...

• Jomiha
    Jomiha Tilmeldt:
    mar 2014

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 60
    #22   15. apr 2014 Jeg bruger kogt kylling eller gris (og gemmer kogevandet til frk. Kræsen) eller stegt oksekød. Det er nemt, da det smuldrer i små stykker.

Kommentér på:
Træningsgodbidder

Annonce