{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træningsgodbidder
  • #1   13. sep 2015 Det er MEGET forskelligt hvad jeg bruger.. Det er som regel bare lige hvad vi har i huset..
    Lige nu bruger vi nogle godbidder der hedder Ostekræs fra Kingsmoor, som vi har købt igennem vores træningsklub.
    Ellers bruger vi ligeså ofte også foder fra prøve-poser, ofte flere forskellige blandet sammen.

- Skinke/kyllingetern (evt. rester fra vores aftensmad)
    - hamburgerryg tern (igen rester fra aftensmaden)
    - ostetern
    - levergodbidder
    - fisk
    - Gulerodstern, ærter æble eller andet frugt/grønt.

Det er nærmest kun fantasien der sætter grænser.
    Jeg har ikke taget højde for om mine forslag er sunde.

• #2   13. sep 2015 Kogt kylling skåret i bidder, blandet med deres tørfoder bruger jeg normalt.

Ellers partypølser skåret i kvarte eller halve på langs og så en million gange på tværs, så det bliver små bitte bidder. De falder ikke fra hinanden, hvilket jeg godt kan lide. Men sunde er de næppe.
    Bruger som Camilla også gerne rester fra maden, hvis det er kød der ikke er søbet ind i alverdens ting.

• #3   13. sep 2015 Her bruges der også alt muligt...lige fra rester af stegen og hamburgerryggen til pøller og fiskedeller eller tun på tube smiley Foder som godbid virker ikke her smiley Og dog...disse har dog vist sig st være ret så attraktive smiley Og så er de lommevenlige!!!

profilbillede
  • #9   13. sep 2015 Har ofte brugt tun på tube til de lidt mere krævende ting til træning, og i de sekvenser haft proppen taget af...det flyder ikke ud med mindre, jeg trykker på den smiley Så ikke noget særligt gratværk med sådan en tube smiley Men skide smart som afveksling smiley

• #11   13. sep 2015 Det lyder temmelig bekendt...vi går også til rally og her agerer Svende sporhund istedet smiley Alle trick er sat ind...selv træneren er ved at melde pas...overvejer at melde os til spor istedet smiley

• trine L
    trine L Tilmeldt:
    aug 2013

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 32
    #13   13. sep 2015 Jeg bruger også tun-makrel-torskerogn på tube til rundering/eftersøgning. Ellers bruger vi meget kyllingepølser-kødboller-kyllingeboller-frikadeller-fiskefrikadeller-skinke... skåret i små bider.

• #14   13. sep 2015 Det eneste, der dur med Myrna, er frikadeller og pølser, men sundt er det jo ikke.

Lulu arbejder for hvad som helst.
    Alpha har lavet nogle godbidder, som de begge gider nogenlunde (og det er stort for Myrna)

• Hunden
    Hunden Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 492
    #20   13. sep 2015 Vi bruger beef sticks som man kan klippe i så små bidder som nu passer til ens hund. De er fantastiske og mon hund vil gøre alt for at få sådan en godbid. smiley

• #21   13. sep 2015 jeg bruger lever som jeg har kogt og givet et kvarter i ovnen ved 150 grader (så de ikke klistre) og til rundering og indkald har jeg en lille bøtte med lidt tun el andet guf i smiley han kan ikketåle alle de købte godbidder i så store mængder uden atfå dårlig mave, og det samme med pølser osv

• #22   14. sep 2015 Bruger Trainers eller tikki mini: http://www.canisvitae.dk/godbidder-naturlige-og-tranings-/tranings-godbidder

Kommentér på:
Træningsgodbidder

Annonce