Kørte en hund over.. {{forumTopicSubject}}
Igår, kom mig og min kæreste kørende igennem Århus, og ud fra en skov kom en lille terrie løbende (det gik meget meget hurtigt) og jeg når knap nok at sige til min kæreste. "Thomas, der er en hund" Og den ryger lige ind under bilen. Og den piver og opiver og kan ikke finde sige ben igen. Men det væreste var at bilen bag os også ramte den. Da vi hurtigt kom ind til siden, skyndte vi os ned og der sad ejeren med den. Den blødte voldsomt fra øjet, eller sad den bare stille og rystet. Det var så forfærdeligt. (ejeren havde gået med den uden snor og det havde han gjort et hav af gange før.) Men vi fik kørt ham og Chili til Højbjerg dyrehospital, hvor det (heldigvis) viste sig at der ikke var noegt brækket, men den havde fået en ordenlig flænge under højre øje. Efter en times tid var dn nogenlunde på benene igen. Og mig og min kæreste havde det meget bedre. Men hold da kæft hvor er jeg bare rystet og meget ked af det. Er bare glad for at vi fulgte det til døren og at hunden var okay, og ikke noget alvorligt!
Lige en dag i Kathrines liv..
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 59 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.787
Men dejligt der var en god udgang på historien *S*
okt 2005
Følger: 38 Følgere: 38 Hunde: 2 Emner: 53 Svar: 623
godt der ikk skete noget alvorligt, kender selv en der fik sin hund kørt ihjel!
nov 2005
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 26 Svar: 192
okt 2005
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 16 Svar: 137
Jeg kan godt forstå, I var rystede og kede af det, men I gjorde jo som du selv skrev, det I kunne og hjalp hund og ejer :o)
sep 2005
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 47 Svar: 161
nov 2005
Følger: 62 Følgere: 80 Hunde: 2 Emner: 534 Svar: 3.710
apr 2005
Følger: 67 Følgere: 67 Hunde: 1 Emner: 209 Svar: 2.136
Bella har det også med at løbe ud på vejen. Der var en gang det var ved at gå galt, og så havde det været min egen søster der havde kørt hende over. Der sad mit hjerte oppe i halsen.
Har selv prøvet at køre en kat over. Det er ikke spor sjovt. Så jeg ved hvor rystet I må have været. Men godt at der ikke skete mere.
aug 2004
Følger: 45 Følgere: 44 Hunde: 2 Emner: 45 Svar: 988
En af mine hvalpe er selv blevet kørt ned, og havde det ikke været fordi, at hun var så robust bygget, havde hun ikke overlevet.
Hun blev ramt af en varevogn med minimum 80 km/t, og fløj næsten 10 meter. Hun blødte fra næse og mund, og havde fået nogle indre blødninger.
Heldigvis kom hun over det hurtigt, men det skræmte hende meget..
Det var halsbåndet der knækkede ved vejen, og i det samme tror hun at hun er fri, og løber ind over vejen..
Det kostede også ejerne 8.000 kr.. Heldigvis havde de hundesygeforsikring..
Så nu går hun ALTID med sele...
nov 2005
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 26 Svar: 192
apr 2005
Følger: 24 Følgere: 24 Hunde: 3 Emner: 19 Svar: 372
Men det var heldigt at det ikke var værre end det var.
Det er ganske frygteligt at en uansvarlig handling fra ejeren skal føre til så megen smerte. Både for hunden, men også for dem der tilfældigvis kom kørende forbi.
Synes bare du kan være stolt af dig selv. Du tog mere ansvar end ejeren selv og kørte dem til dyrlægen og sørgede for at hunden havde det godt.
Men forhåbentlig har han lært noget af det som det ikke gentager sig.
jan 2006
Følger: 13 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 3 Svar: 66
Kørte en hund over..