{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyremishandling eller ej?
  • #1   3. mar 2009 Selvf. er det dyremishandl. Stakkels kat :o(

• #2   3. mar 2009 Jeg har også svært ved og se det sjove i begge dele.

• #3   3. mar 2009 Det er da noget underligt noget at gøre. Hvordan er det lige man får en tanke om at det kunne være sjovt!?
    Mærkeligt.

• #5   3. mar 2009 Ha ha hold da op, det er da det mærkeligste jeg længe har hørt/set.

• Trine P
    Trine P Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 455
    #6   3. mar 2009 Kun syge personer gør sådan noget. Kunne de også finde på at gøre det ved et barn ???

• #7   3. mar 2009 dyremishandling......

lad mig starte med at fortælle en lille historie, for nogle år tilbage bode jeg sammen med min daværende, skal lige nævne at vi begge var i et misbrug og færdes i det milijø.. vi havde et venne par der havde to katte som de ikke længere ku tage sig af... den ene kat havde damen haft fra killing (katten var 2 da vi fik den) katten hed kisser.. kisser var stærkt afhængig af hash, damen fortalte det så selv, hun fortalte bla.. hvordan kisser vækked hende om morgen... der kig få timer før vi så de første tegn på abstinænser.. hver gang jeg tænte en smøg, var hun der... hun ku heller ikke bevæge sig normalt.. hun gik meget tungt. hun ku ikke hoppe. hun vælted ned fra ting..

kisser kom sig dog.. men hun blev aldrig 100 % normal...

• #8   3. mar 2009 midt i mellem.. hun fik en kold tyrker, men snød sig til lidt røg ved venner og os andre når vi sad og røg.. men efter 4 måneder ca. , var hendes interrese for røgen helt væk.. og 2 måneder senere var vores misbrug også slut... hun fik 3 gode år efter det.. så blev hun syg og måtte aflives...

• #9   3. mar 2009 jep.. kan faktisk mange af dem.. folk der færdes i det milijø har en syg forestilling om at deres kæledyr helt sikkert kan lide at blive fuckt i skalden ligesom ejeren.. det værste jeg har set var en tidligere ven der gav hans rotwailer en stykke hash kage.. det værste var at hundens styk var tre gange så stort som det jeg selv havde spist, og jeg ku hverken gå eller stå.. elvis (hunden) stod midt i stuen og så syner.. og det var bestemt ikke behagelig syner. han ligned en der stod og forsvared et eller andet.. det var så synd.. ejen fik sådan en på skrinet da han kom igen...

• #10   3. mar 2009 nej.. Havde.. stor forskel.... hehe

• #11   4. mar 2009 Det er da dumt og ledt, men der er rigtig mange skæve dyr i DK!

Jeg har en kollega som er afhængig af hash (det mener hun ikke selv hun er, men ryger man hver dag, og aldrig æder, er man altså!) og de lukker oftest kattene ud på badeværelset når de ryger. For killingen har ikke godt af det..
    Men tit lader hun den store kat blive, og ryger den også af og til direkte skæv, ved at puste røg i hovedet på den...

Folk er mærkelige..

Kommentér på:
Dyremishandling eller ej?

Annonce