{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Andre med hanhunde???
  • #1   26. feb 2009 Jeg har oss hanhund, og han var ligesådan da han var lidt yngre. Men nu hvor han snart bliver 2 år, er han blevet noget mere fornuftig. Nu skaber han sig kun hvis der er tale om en højløbsk tæve, og hyleriet er ovre. Han bliver "bare" rastløs, og vandrer meget rundt indenfor.

• #2   26. feb 2009 hvorfor vil du have ham kasteret????

• #3   26. feb 2009 Jeg skal have en tæve om et års tid. Og vi kan ikke have ham med nogen steder hvis de har en hund eller kat. Han begynder og pinke dem. Han bliver så stresset. Så vi synes at det er bedst sådan.

• #4   26. feb 2009 miklo* ok, måske bare mig der syntes det lidt synd.

hmm... ja en han og hun dur ikke, med mindre man vil have hvalpe. hvorfor ikke 2 hanner??

Mine hunde er også lidt lun på mine forældres HAN kat! *GG*

• #5   27. feb 2009
    Min er heldigvis ikke slem .. Naboén har hunhunde, men vi bemærker det ALDRIG på Titan.. - Og han strejfer heller ikke .. smiley

• #6   27. feb 2009 det problem har vi heldigvis ik haft med koda( i hvert fald ik lagt mærke til det)

• #7   27. feb 2009 Jeanette.. Hvorfor dur han/tæve ikke medmindre man vil ha hvalpe.. det er da bare at holde dem adskilt eller sende en på ferie ?

• #8   27. feb 2009 jeanette S:
    Jamen hvis jeg vælger at lade vær med at få ham kasteret, hjælper jo ikke på at jeg ikke kan have ham med nogen steder. Og så længe han ikke skal bruges til avl. Synes jeg det er unødvendigt at han skal beholde sine klunker :)..

• #9   27. feb 2009 **CHINE* *
    Tak skal du ha:). Men er meget nervøs, for man har jo hørt før at de ikke vågnede op igen efter nakosen. Selvom han har været under nakose to gange før. Men er nok bare for pylderet!!

• #10   27. feb 2009 Miklo

Vores er også blevet nutted og han ælskede tæver i løb, specielt hans kæreste ind ved naboen, uhhh sikker en duft hun sendte smiley heldigvis anede han intet om hvad det rigtigt betød endnu, for han fjumrede bare rundt om hende og "kyssede" løs eller han tog fat i hendes halsbånd for at vise hende at nu skred de altså.

Vi var også bekymrede for om vi nu fik ham hjem igen, vi fik vores dyrlæge til at ringe til os, da han vågnede så vi vidste det inden vi kørte tilbage efter ham.
    Men det bliver en dejlig rolig han i får med hjem - helt omtåget og dvask *SS*

• #11   27. feb 2009 Laila H
    Det håber jeg han bliver. Vi har et par fælles venner med en kat, og de leger rigtig godt sammen.. eller katten leger og Miklo pinker :). Har ladet dem lege sammen i en times tid hvor vi bare sad og snakkede, hvilken resulteret i at både kat og hund var godt snaskede ind .. ADD. Så vi var nød til at smide dem ibad. Efter der bliver vi nød til at sidde med ham når vi besøger dem. Og det er næsten synd, vi kan ikke være der mere end en time.. højest!. Da han bliver så stresset.

Synes bare at der er rigtig mange der synes at det er synd at man kasteret. Når man fortæller at nu har man bestilt tid til det.. kigger folk mærkelig på en og spørger hvorfor skal han det!! Men vi synes at det er bedst sådan. Og det der med at de bliver dovne og tager på tror jeg bare er en skrøne. Men nu får vi at se smiley

Kommentér på:
Andre med hanhunde???

Annonce