{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Arion hundefoder..
  • #1   25. feb 2009 vi bruger det, og kan kun sige at mine hunde fungere rigtig godt på foderet smiley

• #2   25. feb 2009 Hvordan er deres pels og det?
    jeg har nemlig tænkt på at få min Alou alvsgodkendt.
    og hun skal jo gerne se lidt godt ud så..
    men vi har ikke mega mange penge at gøre godt med lige her for tiden og jeg synes royal canin er mig nu lige dyrt nok..

• #3   25. feb 2009 kan se du også har en rotte.. (: hvordan var pelsen ??

• #4   25. feb 2009 mine har en sund skindene pels, og besørger som de skal ikke mere eller mindre.
    så gør det heller ikke noget de så gerne vil spise fodret smiley

• #5   25. feb 2009 okay.. desværre bruger vi nemlig pedigree men det er fordi at hun ikke bryder sig om foder der smager ens.. og pedigree er sådan set det eneste hun har ville spise.. er sådan lidt pinligt at sige man bruger pedigree synes jeg men nu vil jeg altså have hende over på noget mere kvali foder.. og desunden prutter hun næsten hver gang hun er udenfor så vores have er jo FYLD med L**T (;

• #6   25. feb 2009 C&K det lyder bare rigtig super (:
    og det er jo også dejligt det kan blive leveret lige til døren.. det er niice.

• #8   26. feb 2009 orv og med sådan nogle hunde som i har skal der jo heller ikk meget til deres pels filtre vel??
    men de ser rigtig søde ud (: og synes også deres pels ser rigtig dejlig blanke ud..

• #9   26. feb 2009 mia : det lyder rigtig godt. (: Alou fæller også rigtig meget så det håber jeg også kan holde med det andet foder.

• #10   26. feb 2009 Jeg bruger også Arion til mine to hunde og brugte det også til min tidligere hund. Vi skiftede netop med den tidligere hund fordi hun havde hudproblemer og det forsvandt, da vi skiftede til Arion. Da vi fik hende den store her for en lille måneds tid siden, ville hun ikke rigtigt spise. Det ville hun heller ikke der hvor hun kom fra. Men efter vi har skiftet til Arion spiser hun op hver gang.

Jeg giver omkring 415 kr for 15 kg

• #11   26. feb 2009 Knaldgodt foder !!
    Min tæve ville ikke spise det samme foder ret længe ad gangen..
    1½ sæk og så gik hun i sultestrejke.. Spiste som en hund på 10 kg og hun vejer næsten 30 kg.

Hun har nu fået Arion Premium med lam og ris i lidt over 2 år.. Og hun elsker det.. Der er aldrig noget tilbage i skålen mere

• #12   26. feb 2009 Jeg bruger det også til min hund.Det fungerer fint og hendes pels er fin og skinnende.

• #13   26. feb 2009 okay det lyder rigtig som om at jeg roligt kan købe dette foder.. og der er da ikke nogen der har kommet med en negativ kommentar om det så det må skam være et godt foder (: inde på deres hjemmeside står der det koster 390 kr.. men det kan blive leveret er der nogen der ved hvad de tager i leverings omk?

• #15   26. feb 2009 det tætteste jeg har på mig hvor der bliver forhandlet det er i avifauna og det ligger ca 50 kilometer væk.. og der koster det 359 for 15 kilo.. men når man skal bruge diesel der ned kunne det jo være det kunne betale sig at få det leveret.

• #17   26. feb 2009 det kan også købes over nettet, mener hvis man bestiller en palle sparrer du fragten....

• #18   26. feb 2009 Det er et kanon foder i mine øjne ! jeg har brugt det til alle mine hunde i snart 6 år og resultaterne taler for sig selv.
    Flotte og gode pelse, særdeles god helse og meget lidt affald i haven

• #19   26. feb 2009 Min hund fungerer ik på det, så jeg valgte ret hurtigt. at skifte fra det mærke igen.

• #20   26. feb 2009 nogen som ved hvor man kan købe det henne?
    helst på vestsjælland eller sydsjælland? smiley
    kan kun finde en hjemmeside fra Rønne?

• #21   26. feb 2009 Ghita 100% medlem af tavlemafiaen * kan se du går meget til udstilling.. og der kommer det jo også anden på hvordan deres pels er..
    jeg vil prøve og se om jeg kan skaffe en prøvepakke og se om alou kan lide det.. det ville være super...

Mie&Rikke V: du kan købe det over nettet på deres hjemmeside.. og kan få det leveret..

En rigtig pastasalatdansker .: desværre står jeg ikke lige og mangler en hel palle (-;

• Annie Kaagaard K
    Annie Kaagaard K Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Svar: 12
    #23   11. feb 2011 Hej med dig/jer der debaterer ARION hundefoder. Vi sælger Arion hundefoder, ikke kun for pengenes skyld, men også fordi det er et fantastisk godt produkt til prisen - kan sagtens konkurrere med de andre på markedet. vi opdrætter labrador ( www.overgaardlabrador.dk) og har brugt foderet i mange år, men det var standard serien, det er godt kvalitets produkt til billig pris hos os kr. 240,- pr. 15 kg. Premium foderet er selvfølgelig en tand bedre, og det skulle det også gerne være - på vores hjemmeside kan du se mere om det. Du er også helt uforpligtende velkommen til at ringe til os, og få en snak om foder i det hele taget, det forpligter ikke. Vi elsker at snakke om hunde og foder...mange ringer til os vedr. problemer med hund også...så slå på tråden hvis du er interesseret, vi leverer i størrer mængde til døren alt efter hvor langt der er. Tlf. numre ser du på vores hjemmeside :o)) håber du kan bruge dette :o) god weekend.

Kommentér på:
Arion hundefoder..

Annonce