{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.587 visninger | Oprettet:

Lymfekræft {{forumTopicSubject}}

Jeg er desværre i den trælse situation at min Lucy muligvis har lymfekræft. Vi får besked fra dyrehospitalet enten i dag eller i næste uge. Er meget trist i disse dage.

Er der nogen der erfaring med denne sygdom, og evt. behandling af det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lymfekræft
  • #1   13. feb 2009 Susanne - jeg kender en der havde en DdB der led af det. Hun valgte at give ham kemoterapi - MEN man skal vide at det ikke kan helbrede, kun livsforlænge, og det er hårdt at skulle på Life 1 x om ugen i måneder.... og man kan jo diskutere om det er værdigt.

    Desværre er udsigterne ikke ret gode med den lidelse. Føler med dig. (link fjernet)


  • #2   13. feb 2009 Gælder det samme ikk nogenlunde for dyr som det gælder mennesker, mht den sygdom

  • #3   13. feb 2009 Ja jeg har læst mig frem til det samme som du nævner, og jeg er helt enig med dig.

    Håber bare sådan at vi får gode nyheder snart. Jeg håber stadig på det bedste...


  • #4   13. feb 2009 Johanne:

    Nej, kemoen er ikke det samme som for mennesker. Hos mennesker gives der så hård en kemo at det slår cellerne ihjel, og håber at de ik kommer igen. Hos hunde er det kemo der får kræften til at gå i dvale, og det er vist kun et spørgsmål om hvornår det bliver aktiv igen. Men dyr bliver åbenbart ikke så syg af kemo som mennesker gør.

    Ville gerne høre hvis der er nogen der har positive resultater med enten kemo (lang levetid derefter) eller en anden form for behandling.


  • #5   13. feb 2009 Link (link fjernet)



  • #6   13. feb 2009 Susanne - den DdB jeg har kendskab til, fik ca. 5 mdr mere. Men han havde meget diarré og nogle anfald der mindede om hjerteanfald.

    Jeg håber på det bedste for din hund - varme tanker herfra....

    Mogens - linket er sat ind længere oppe ;o)))


  • #8   13. feb 2009 Jeg håber du får gode nyheder. Det er en grim sygdom. Lukas bror er lige blevet aflivet pga af den - han blev kun 2 år....

  • #9   13. feb 2009 Hej igen

    Der kom GODE nyheder fra Dyrehospitalet i dag. Vores Lucy har IKKE kræft. Jeg var så lettet og lykkelig at jeg brød ud i tårer.
    Hun har åbenbart nogle parasitter, der har angrebet hendes immunforsvar. Det var ikke engang noget dyrelægen kendte til før, men noget de havde fundet ud af på laberatoriet i England, hvor hendes prøver var blevet analyseret.
    Og det bedste er at det kan heldbredes!!!!
    Nu skal hun have noget medicin, som heldigvis kan kurrer vores lille vovse. Tak fordi I læste med og sendte hende en kærlig tanke.


  • #10   13. feb 2009 Åhhh hvor var det dejlige nyheder... hvor må du være lettet....

  • #11   13. feb 2009 Susanne - gudskelov, at det "bare" var parasitter og det kan helbredes. Det havde da næsten heller ikke været til at bære, hvis det havde været lymfecancer...

  • #12   13. feb 2009 Det var godt at høre.
    Kræft er en forfærdelig sygdom.


Kommentér på:
Lymfekræft

Annonce