hvordan stopper jeg hendes gøen?? {{forumTopicSubject}}
Tulle har vi haft fra hvalp og hun har næsten ikke gøet, men nu har vi fået molly som er fra maj 08 og hun går bar og gøer hele tiden af alt eller intet, og hver gang hun blir lukket ud i haven hvor de elsker at lege sammen så gøer hun konstant så vi får bar sure naboer til sidst og hun gøer faktisk højt af en mops at være..
så det temmelig surt, har prøvet at aflede hendes opmærksomhed men hun begynder igen straks efter, bar vores søn leger med noget der siger en lyd løber hun rundt og gøer til den stopper eller lidt længere..
har os prøvet at ignorere men så stopper hun aldrig:(
Håber nogle har nogle gode fif til hvad jeg kan gøre for at hun ikke gøer hele tiden..
mar 2008
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 14 Svar: 49
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.174
aug 2008
Følger: 24 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 329 Svar: 3.977
for hun gør det jo os gerne. det dog oftes af skygger, men os bar lyde osv..
okt 2008
aug 2008
hun forstår godt nej, når jeg lægger en godbid og siger nej så lægger hun hoved på gulvet og venter til jeg siger værsgo.. men siger vi nej når hun gøer reagere hun ikke..
nu skal det siges at hun kommer fra et hjem hvor hun har haft fri tøjler og derfor ikke er opdraget specielt.. hun kunne faktisk kun sit og lidt gi pote da hun kom for ca 2 ugers tid siden..
og vores anden har vi haft fra hvalp og hun lystre super.. men kan desværre godt blive revet med af at molly gøer så volsomt meget..
okt 2008
aug 2008
hun er heller ikk renlig helt så hun skider og pisser på gulvtæppet flere steder, men hos tidligere ejer var hun renlig fortalte denne så det surt, for tulle er 100%renlig..
så vi har meget at arbejde med og det skal helst gøres rigtigt fra start så det virker:) og hun ikke bliver forvirret..
men hun er glad og trives her og har vundet vores alles hjerter så det dejligt:)
hvordan stopper jeg hendes gøen??