{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
767 visninger | Oprettet:

hvordan stopper jeg hendes gøen?? {{forumTopicSubject}}

Tulle har vi haft fra hvalp og hun har næsten ikke gøet, men nu har vi fået molly som er fra maj 08 og hun går bar og gøer hele tiden af alt eller intet, og hver gang hun blir lukket ud i haven hvor de elsker at lege sammen så gøer hun konstant så vi får bar sure naboer til sidst og hun gøer faktisk højt af en mops at være..
så det temmelig surt, har prøvet at aflede hendes opmærksomhed men hun begynder igen straks efter, bar vores søn leger med noget der siger en lyd løber hun rundt og gøer til den stopper eller lidt længere..

har os prøvet at ignorere men så stopper hun aldrig:(

Håber nogle har nogle gode fif til hvad jeg kan gøre for at hun ikke gøer hele tiden..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvordan stopper jeg hendes gøen??
  • #1   7. feb 2009 følger lige med, da min Sheila nogle gange også står og gør af ingenting når hun er ude i haven (:

• #2   7. feb 2009 Gå med ud hver gang hunden er ude og få den til og tie stille og giv evt en godbid når den tier. Når hunden har lært og tie når i er i haven så stil jer i døren ud og stop hende hvis hun gør. Gå så inden for døren så i ikke er synlige og derefter længere og længere ind i huset.

• #3   7. feb 2009 jeg har været med ude men jeg kan slet ikk lærer hende at gø på kommando og stoppe igen så hun fortsætter bare også selvom jeg er derude og prøver at få hende på en anden tanke.. men det først kommet efter hun opdagede den ene nabo havde en hund der gøede af hende så gør hun det bar hele tiden ved ikk om det for at få kontakt med den anden hund..
    for hun gør det jo os gerne. det dog oftes af skygger, men os bar lyde osv..

• #4   7. feb 2009 Så må du have snor på hende i haven til og starte med og så lærer hende nej komandoen

• #5   7. feb 2009 okey god ide med snor, så det nemmere at fange hende for hun styrter altså hurtigere rundt end mig så har opgivet at få hende til mig når hun begynder på det der:(

hun forstår godt nej, når jeg lægger en godbid og siger nej så lægger hun hoved på gulvet og venter til jeg siger værsgo.. men siger vi nej når hun gøer reagere hun ikke..

nu skal det siges at hun kommer fra et hjem hvor hun har haft fri tøjler og derfor ikke er opdraget specielt.. hun kunne faktisk kun sit og lidt gi pote da hun kom for ca 2 ugers tid siden..

og vores anden har vi haft fra hvalp og hun lystre super.. men kan desværre godt blive revet med af at molly gøer så volsomt meget..

• #6   7. feb 2009 Nå hun er så ny ja men så skal i nok få hende det lært. Hun skal jo lige finde ud af at i mener det i siger.

• #7   7. feb 2009 ja vil bare gerne have det stoppet hurtigt sådan at det ikk blir en vane og noget hun tror er acceptabelt:)

hun er heller ikk renlig helt så hun skider og pisser på gulvtæppet flere steder, men hos tidligere ejer var hun renlig fortalte denne så det surt, for tulle er 100%renlig..

så vi har meget at arbejde med og det skal helst gøres rigtigt fra start så det virker:) og hun ikke bliver forvirret..

men hun er glad og trives her og har vundet vores alles hjerter så det dejligt:)

Kommentér på:
hvordan stopper jeg hendes gøen??

Annonce