834 visninger
|
Oprettet:
Hjælp min hun vil ik gø eller kan ik {{forumTopicSubject}}
hey ja som overskriften siger min hun den har jeg aldrig hørt sige en lyd fra sig og den er snart 10 måneder... Ville være meget rart den kunne sige et lille Vov når den ville ud eller der kom nogle Hvordan kan det ske den ik siger noget og kan jeg gører noget for det??? Hunden er en blanding mellem en schæfer og en amstaf....
jul 2005
Følger: 54 Følgere: 54 Hunde: 3 Emner: 586 Svar: 5.805
mar 2006
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 1 Svar: 2
nov 2006
Følger: 20 Følgere: 36 Hunde: 2 Emner: 94 Svar: 3.107
Julie - tro mig, det er ikke altid fedt at have en hund der kæfter op konstant. At din hund ikke gør, er ikke ensbetydende med at den ikke er vagtsom.... Den skilter bare ikke med det.
mar 2006
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 1 Svar: 2
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 71 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 48.133
Det var godt nok sært, der kan ikke være meget schæferblod i den hund :o))
Jeg ville vente at se tiden lidt an - hunden er ung endnu og gør måske ikke SÅ meget væsen af sig. Når der kommer lidt hår på brystet kan det være, du får lov at høre lidt bjæf fra den.
maj 2007
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 16 Svar: 32
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 71 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 48.133
Synes det er dejligt, at en hund siger vov, når der kommer nogen, men det er også dejligt, når den er i stand til at stoppe igen :o))
En schæfer er et snakkehoved, så det er bestemt ikke noget, man behøver at fremelske så meget - den skal bare lige have selvtilliden, så skal det nok komme - som du også oplevede Rikke :o))
Heldigvis er det lettere at leve med en hund, der aldrig gør end en, der gør hele tiden :o)
jun 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 21
Rikke B: en brugt schæfer??? Min Bella gør alt for meget. (det kan hurtigt blive for meget, når man bor i rækkehus) Jeg kan godt forstå at du gerne vil høre et enkelt vov fra hende, men det kan altså også blive for meget
jan 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 120
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 30 Hunde: 1 Emner: 245 Svar: 6.758
Men hvorfor SKAL den gø? personligt syntes jeg det er utroligt dejligt at have en hund der ikke gør særligt meget (hun giver meget sjællendt et "Buf" hvis det banker på døren uden hun opdagede nogen gik op af trappen) især når vi bor i lejlighed
okt 2006
Følger: 33 Følgere: 30 Hunde: 2 Emner: 81 Svar: 904
-Så hvis jeg var blind ville jeg altså ikke fatte når han skal ud, for han sidder bare på rumpen et par meter fra døren og kigger skiftevis i retning af døren og i retning af mig! Dér ville et lille bitte bjæf være rart...
Men ja, har nu heller aldrig kendt en Schæfer der ikke havde lidt lyd på, bare engang imellem!
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.658
Jeg har allernådigst hørt Gaia gø 5 gange..
Hun har gøet en gang da hun følte sig truet af en masse rabalder udenfor, og så kan hun komme med et bjæf hvis hun er virkelig frustreret over at hun ikke må lege med en anden hund!.. Så hun gør sjældent (heldigvis) og hun er 8 mdr..
Hjælp min hun vil ik gø eller kan ik