{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
389 visninger | Oprettet:

Hund og baby {{forumTopicSubject}}

Hvis vi skulle være så heldige at få et barn, så ved jeg simpelthen ikke hvordan jeg skal gøre i forhold til hundene.. De er ikke just de oplagte "børnehunde"

Den ene vil ikke bevidst skade et barn, men med sin størrelse og kådhed kunne det nemt ske at baby kommer til skade.
Den anden er en noget nervøst anlagt hund, der er hurtig til at snappe, hvis den føler sig usikker og presset..

Jeg vil ikke af med mine hunde, men... Mit (fremtidige) barns sikkerhed kommer absolut i første række.

Hvor lidt eller meget skal der til før man må træffe beslutningen ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund og baby
  • #1   23. jan 2009 Jeg er faktisk igang med at videreformidle en newf af samme årsag... Han har været vant til at være midtpunktet og deres lille barn... Nu er han blevet usikker og meget ked af det, så de tør ikke have ham længere.... De er bekymret for hvad der sker når den lille skal til at kravle rundt på gulvet og uvilkårlig vil kontakte hunden :o(

  • #2   23. jan 2009 Der er jeg slet ikke nervøs - sofus ELSKER babyer og børn så han ville højst slikke barnet til hudløshed smiley

  • #3   23. jan 2009 Tak for jeres gode svar.
    Det er jo slet ikke aktuelt endnu, men kan ikke lade være med at tænke på det


Kommentér på:
Hund og baby

Annonce