Det er bare så forfærdeligt :( {{forumTopicSubject}}
Jeg hentede her i weekenden 3 små hunde på sjælland
af racen Chinese crested Powder puff 2 på 9 mdr og 1 på 13 uger.
Ejeren af disse hunde havde af forskellige helbreds mæssige årsager valgt at skille sig af med dem , desværre var hendes første valg forkert , hun afleverede dem til et "internat" med langt over 100 hunde
efter nået tid fik hun nys om at der var et eller andet galt på dette sted , og tog ud for at se til sine hunde , det der mødte hende var ganske forfærdeligt , hundene var mager , de åd og drak deres egen lort og tis , der stod 2 heste inde i en boks , den ene hest var død og fuldstændig stiv så de måtte skære boksen op for at få den ud.
Hun fortalte at der lå små hvalpe og var døde .
Hun tog selvfølgelig hends hunde med hjem igen , og meldte det til politi og dyreværn.
Hun faldte tilfældigvis over mit lille bitte internat her i jylland og valgte at sende dem over til mig , de bære ikke præg af at have været ude for den ubehagelige oplevelse heldigvis , men det kunne de jo ligeså godt have gjort.
Jeg fatter simpelthen ikke der er nogen mennesker der kan være så ond over for dyr , men desværre ses det jo gang på gang
Jeg ved ikke hvad jeg ville med dette indlæg , skulle bare af med det på en eller anden måde
sep 2005
Følger: 35 Følgere: 33 Hunde: 7 Emner: 95 Svar: 999
jun 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 50 Svar: 408
apr 2007
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 87 Svar: 730
apr 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 51 Svar: 218
Håber at de har det godt ved dig nu. Fik du ikke navnet på internatet så de kan blive meldt til politiet evt. af flere personer?
Pernille har du en hjemmeside til det lille internat?
Kh Malene
apr 2007
Jeg har det sammen med mit lille hundehotel
Adressen står på min profil , hjemmesiden er desværre ikke helt opdateret , de hunde der er under formidling har fundet nye gode hjem
Men jeg har haft ustyrligt travlt her i december mdr ,med alle de hunde som jeg fik ind , jeg tager ikke hunde med STORE adfærds mæssige problmer , men små unoder kan gå an
dec 2007
Følger: 35 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 71 Svar: 3.831
apr 2007
Men kan finde ud af det .
Men hun avler på alt
dec 2007
Følger: 35 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 71 Svar: 3.831
Det er bare så forfærdeligt :(