{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
773 visninger | Oprettet:

liv uden dyr {{forumTopicSubject}}

hvor er det trælst ikke ha et dyr ved sig... har altid haft dyr, men ikke mere... og fremtiden ser heller ikke lys ud, da jeg har en kæreste som ikke kan tåle dyr, så så længe jeg har ham, så er der intet håb smiley
Savner min "gamle" hund så evigt meget og føler der mangler noget i min hverdag...

Andre som har det lige sådan? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  liv uden dyr
  • #1   16. jan 2009 Nej heldigvis ikke men jeg ville nok også til enhver tid vælge dyr frem for en kæreste... Har gjort det 2 gange....

• #2   16. jan 2009 Hvordan går det forresten med Indy og hans problemer med andre hunde???

• #3   16. jan 2009 jeg kan heller ikke vælge min kæreste fra, til fordel for en hund jeg ikke har smiley

nadja- det har jeg ingen anelse om, jeg bor ikke hjemme, så ved det ik..

• #4   16. jan 2009 Jeg ville også altid vælge mine dyr - de er en del af min person ! Jeg må blankt indrømme at jeg ikke engang er venner med nogle der ikke bryder som om dyr - de har i mit hovede ingen hjerte og så har jeg ikke noget at bruge dem til !

• #5   16. jan 2009 Okay men det kunne jo være at du snakkede med dine forældre om det???

Tja jeg havde nu valgt en kæreste fra hvis han ikke kunne leve med at jeg ikke kan leve uden dyr, men der er vi jo alle så forskellige...

Sov godt nu vil jeg finde min seng...

• #6   16. jan 2009 han ville meget gerne give mig et dyr, problemet er at han er allergisk smiley

• #7   16. jan 2009 Ja jeg kan heller ikke tåle hund, kat eller hest... Men jeg har 2 hunde, 5 katte og rider 3 gange om ugen smiley og elsker mine allergi piller der gør det muligt smiley

Nå det var vist den seng jeg kom fra smiley

• #8   16. jan 2009 jeg synes bare det er dumt at købe et dyr som ikke interesserer mig, bare for at have et smiley
    da jeg havde hund, havde jeg også ham.. og bare efter 2 dage hos mig med allergipiller, så kunne han ikke mere smiley

• #9   16. jan 2009 Ville seriøst aldrig leve uden hund.) Hund er min peron.
    ville os havde droppet kæresten fyret engang en fordi han ikke ville have min hund i sengen..

det skulle han ikke bestemme..

• #10   16. jan 2009 Så skift ham ud - så kan du få et dyr.. HA HA.

• #11   16. jan 2009 Kan han heller ikke tåle en allergivenlig hund som fx Kinesisk hårløs eller pudlen - den sidste fås jo i flere størrelser og kan klippes ned, så den ikke er så fimset at se på, hvis man ikke er til den slags.

• #13   16. jan 2009 Hvad så med et akvarium. Man kan selvfølgelig ikke nussepusse og gå tur med fiskene.
    Men der er da en del arbejde med et akvarie alligevel og så er de jo dejlig beroligende at kigge på.

Min tidligere kæreste og jeg, havde et stort akvarie med Diskos-fisk, de skal i hvert fald passes og plejes. Vi sad hver aften og fodre dem med hånden eller en pincet med myggelarver og lignende. Så der kommer man da lidt tæt, så tæt man nu kan komme på en fisk.

Jeg har selv prøvet at opgive min elskede hund for en kæreste som sagde han ikke kunne tåle dyr. Det holdt 3 måneder, så kunne jeg ikke mere. Det er eneste og sidste gang jeg opgiver mine hunde for en mand - aldrig igen - og det ved ham jeg er gift med i dag også.
    Jeg er selv allergisk for hund, men har allergivenlige hunde og allergipiller og så går det fortrinligt.

• #14   17. jan 2009 altså... Min lillesøster kan heller ikke tåle hund og kat, men hun tager piller imod det.... Hun tager 1 pille hver dag, og så mærker hun ikke noget som helst til allergien.. Pillerne er ganske ufarlige....
    For et liv uden dyr er da lige som pizza uden ost

• #15   17. jan 2009 PS.. Min Bolognese er en allergi venlig hund.. Den fælder nemlig ikke.....

Kommentér på:
liv uden dyr

Annonce