{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
560 visninger | Oprettet:

PARRER ALTING!! {{forumTopicSubject}}

Jeg har en lille chihuahua hvalp på snart fem måneder. Han er begyndt at parrer vores hænder og noget af hans legetøj.
Jeg ville derfor bare spørge, hvad I gør når jeres hunde parrer tingene?
Er det bedst at få ham kastreret når han bliver gammel nok?
- Men hvad skal jeg stille op i mellem tiden, det er sku irriterende at se på..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  PARRER ALTING!!
  • #1   12. jan 2009 Han har som alle andre hanvæsner jo bare fundet ud af at det er skide dejligt når han parre...

Sofus gjorde det også rigtig meget, han fik et lammeskind som han hoppede på. Når han prøvede på mig sagde jeg højt arhhhh og flyttede ham. Det virkede fint for mig... Lammeskindet havde han i ca 3 mdr så gik det der hopperi i sig selv igen...

Men ja det er træls når det står på.

Du kan se video under min profil af hans hopperi...

• #2   12. jan 2009 Du beder ham bestemt med at stoppe det pjat og flytter ham væk HVER gang.

Så enkelt kan det faktisk gøres hvis man er konsekvent nok ;o)

• #3   12. jan 2009 Ja det var måske en meget god ide. For det er nu træls, at se på.. Men syntes det hjælper at sige nej, men lidt efter begynder hopperiet igen.. MEGA TRÆLS!

• #4   12. jan 2009 Prøv at aktiverer ham med noget andet ( sit / dæk øvelser el ) lige når han starter, i stedet for at sige nej, for at få hans opmærksomhed over på noget andet.

• #5   12. jan 2009 Ja det er vi begyndt på, det hjælper stort set også, det bare når han ikke får opmærksomhed, så begynder han nemlig...

• #6   12. jan 2009 er det ikke normalt hanhunde parrer bamser osv? men en hunhund hvorfor gør de det, det forstår jeg så ikke det kan ikke kun være dominans når det er hvalpe på 14 uger?

• #7   13. jan 2009 det har intet at gøre med dominans hos hvalpe... prøv at lægge mærke til om din hund er opkørt når den gør det? det gælder for både tæver og hanner, at hvis de er stressede er det een mulig måde at reagere på... ikke en særligt hensigtsmæssig een dog.. og man bør stoppe det og få hunden ud af den spænding den er i...

Kommentér på:
PARRER ALTING!!

Annonce