{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.197 visninger | Oprettet:

hunde slås kamp {{forumTopicSubject}}

hej mig og min kæreste har to han hunde, en på 5 år bull mastiff/Rottweiler og en på 1 år 2 måneder Amstaff/ amerikansk bulldog, han blev kastreret her for 1 ugen siden.. men igår blev de pludselig mega uvenner, fordi ham på 5, snusede den bette mellem benene, så blev den bette sur, og de blev fuldstændig vildt uvenner, vi ku slet ikke få dem til og stop.. Ved ikke hvorfor det skete, måske fordi den bette havde ondt.. Han plejer aldrig lave balade mod den gamle... Hvad tror i??? nogen der har oplevet noget lignnde ???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hunde slås kamp
  • #1   3. jan 2009 Den store har simpelthen overtrådt den lilles grænser, og den sagde så fra. Det ville den store ikke finde sig i, og så gik det galt.

    Tror det er sådan det er gået til og blevet til en slåskamp.

    Håber ikke det sker igen.


  • #2   3. jan 2009 Jeg må så lige indskyde, at mine 2 hanner, som er lige gamle, tager deres ture engang imellem. De kan ikke blive enige om hvem der er alfahan, så når det er tid, så tager de lige en kamp, oftest når vi ikke ser det. Sidste gang tabte Baloo og fik et hak i øret og et bid i bringen. Dr. Dyr så på det, og sagde at det ville vokse fint sammen.

    Så medmindre de går "afsides" og klarer det, så synes jeg I skal holde øje med, at det ikke bliver så alvorligt, så det bliver med "livet som indsats".


  • #3   3. jan 2009 Min gamle hanhund kunne ikke snuppe, at nogen snuste ham bagi ( han var også kastreret), så blev de godt nok sat på plads. Det overtrådte simpelthen hans grænser.

    Jeg har skilt mine ad én gang da jeg ikke vil finde mig, at det sker. Og det var aldrig et problem siden, men når vi var væk hjemmefra, blev de altså lukket hver for sig. Better safe than sorry. Og nej, disse racer mener jeg bestemt ikke, at man bare skal lade dem klare det selv!!!!!!


  • #4   3. jan 2009 du skal ikke lade dem klar det selv. så slår de hinanden i hjel.. og med den tybe ville jeg have taget kullerne på begge hunde, og ikke kun den ene. der er stor chance for den uden nu bliver mobbe offer da den er intede køn.. og med de racer er det jo ikke udsædvanligt at de ikke han med andre hanner når de når en vis alder, det skal du nok også lige være obs på..

  • #5   3. jan 2009 Jeg ville bestemt heller ikke lade den klare det selv!

    Selvfølgelig skal de finde ud af hvordan landet ligger, men det kan gøres på mindre dramtiske måder, men knurren, evt. snerren og andre signaler der ikke ender i slåskamp.
    Det er i orden at de siger fra overfor hinanden, men DU bestemmer hvor langt de skal gå, og jeg ville til hver en tid afbryde en slåskamp.

    Vent og se tiden an, han skal nok lige finde sig til rette med sin nye rolle, og med hvor langt han vil tillade den anden hund at gå.

    Og så ville jeg tage Little Doyles råd og IKKE lade dem være alene sammen. Man ved jo aldrig.


  • #6   3. jan 2009 Enig: Det er nogle gange noget opreklameret l.... , At sige hundene skal klare det selv.. det er dig der er lederen, ergo dig der bestemmer!

  • #7   4. jan 2009 hej alle sammen tak fordi i skrev smiley hundene er heller ikke sammen mere når vi ikke er hjemme.. Og efter cosmo blev kastreret har de heller ikke været sammen om nattet da bonsai ikke må slikke i hans sår.. Nej vi tør heller ikke bare lade dem slås, for die stopper ikke så.. men shit hvor er de svære at stoppe når de er så sure.. Cosmo er aldrig blevet sur på bonsai før, så håber det var sidste gang.. Har tænkt på det måske osse godt ku være fordi cosmo var irriteret af såret eller det gjorde ondt siden han blev sur på den gamle, for det har han aldrig gjord før.. der er stor alders forskel på dem godt nok så håber ikke den bette vi bestemme nu.. Vi har bare fået avide det var onsvag os at kastrere bonsai da han jo er 5 år snart, og begrænset hvor meget det vil hjælpe.. Så håber da ikke cosmo kommer til og føle sig mobbet af ham

Kommentér på:
hunde slås kamp

Annonce