1.213 visninger
|
Oprettet:
hunde slås kamp {{forumTopicSubject}}
hej mig og min kæreste har to han hunde, en på 5 år bull mastiff/Rottweiler og en på 1 år 2 måneder Amstaff/ amerikansk bulldog, han blev kastreret her for 1 ugen siden.. men igår blev de pludselig mega uvenner, fordi ham på 5, snusede den bette mellem benene, så blev den bette sur, og de blev fuldstændig vildt uvenner, vi ku slet ikke få dem til og stop.. Ved ikke hvorfor det skete, måske fordi den bette havde ondt.. Han plejer aldrig lave balade mod den gamle... Hvad tror i??? nogen der har oplevet noget lignnde ???
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.242
Tror det er sådan det er gået til og blevet til en slåskamp.
Håber ikke det sker igen.
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.242
Så medmindre de går "afsides" og klarer det, så synes jeg I skal holde øje med, at det ikke bliver så alvorligt, så det bliver med "livet som indsats".
aug 2007
Følger: 1 Følgere: 26 Emner: 16 Svar: 280
Jeg har skilt mine ad én gang da jeg ikke vil finde mig, at det sker. Og det var aldrig et problem siden, men når vi var væk hjemmefra, blev de altså lukket hver for sig. Better safe than sorry. Og nej, disse racer mener jeg bestemt ikke, at man bare skal lade dem klare det selv!!!!!!
dec 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 32 Svar: 847
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.658
Selvfølgelig skal de finde ud af hvordan landet ligger, men det kan gøres på mindre dramtiske måder, men knurren, evt. snerren og andre signaler der ikke ender i slåskamp.
Det er i orden at de siger fra overfor hinanden, men DU bestemmer hvor langt de skal gå, og jeg ville til hver en tid afbryde en slåskamp.
Vent og se tiden an, han skal nok lige finde sig til rette med sin nye rolle, og med hvor langt han vil tillade den anden hund at gå.
Og så ville jeg tage Little Doyles råd og IKKE lade dem være alene sammen. Man ved jo aldrig.
feb 2006
Følger: 35 Følgere: 36 Hunde: 5 Emner: 761 Svar: 4.808
maj 2007
Følger: 36 Følgere: 35 Hunde: 3 Emner: 23 Svar: 77
hunde slås kamp