{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.487 visninger | Oprettet:

Mine hunde bliver trænet til kamp .. {{forumTopicSubject}}

Eller noget .. det er ihvertfald den melding jeg fik af landbetjen, da han bankede på min dør forleden..

der bor en kvinde ikke så langt fra mig med en lille arrig chihuahua.. hun går forbi vores have Hver dag og hver dag får kræet lov til at pisse op ad lågen, delvist kravle under og ellers opfører sig som en anden kamphund .. jeg har valgt at bore brædder fast på indersiden af lågen så den ikke kan smutte under længere .. det skal ligesiges hegnet er skiftet ud med et på 2 m da jeg ikke ønsker mine hunde offer af loven pga den åndsvage hund..

mine hunde hader den som pesten og ærligtalt kan jeg godt forstå dem efter alle de foregående episoder .. tilbage til sagen, så de Gør ad den, når de hører den stå og galpe på den anden sidde af lågen og i sidste uge gentog episoden sig naturligvis men denne gang vælger damen at skrige ind ad mit vindue at jeg skal få styr på mine pis kamphunde .. vi kommer ragende op og skændtes og ender med at stå og råbe og skrige af hinanden som to børn ..

Hun har så meldt mig, fordi jeg eftersigende skulle opdrætte "kamphund" min have skulle ligledes være indrettet som en trænings base og mine hunde angreb mennesker m.m .. oven i købet arrangere jeg altså også slås kampe på vores lokale mark .. Ja grine måtte jeg da, da jeg fremviste min have som er smæk fyldt, med bede og det der i sommers var blomster smiley .
.
landbetjenten måtte allievellet grine da der kom 2 fanske bulldogs og gryntede ham til døde efterfulgt af dræber hunden sol som druknede ham i sit savl ...

Ja ja så er det hørt med .. så hvis i mangler en såkaldt kamphund skriver i bare smiley ..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mine hunde bliver trænet til kamp ..
Kommentér på:
Mine hunde bliver trænet til kamp ..

Annonce