{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
938 visninger | Oprettet:

Hvordan bliver mine hunde renlige???? {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Jeg har to tæver, på 1½ år og en hvalp på 17 uger..
De er ikke renlige..
jeg lufter dem jævne mellemrum, men alligevel har de "uheld" inden for hver dag!!!

De får den rette mængde foder så det er ik fordi de får for meget at spise...

Og ser desværre sldrig når de laver noget inden for. Hvordan skal jeg få det stoppet???
Håber i vil komme med lidt gode råd, for der er et værre svineri inden for hver dag..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan bliver mine hunde renlige????
  • #1   22. nov 2007 Hvor tit går du med dem? smiley

  • #2   22. nov 2007 Hveer gang de har spist, drukket, leget og sovet så er det ud med dem.

    Husk at gå med så du kan rose når de laver hvad de skal og hvor de skal smiley

    Når du er derude kan det være en idé at du laver andet end at stå og glo på dem, pluk ukrudt eller andet. Det vil som regel få hundene til selv at snuse rundt og få gjort hvad de skal.

    Hvis du bor i lejlighed uden egen have, ja så er det på med snoren og ud at gå, her gang.

    Hvis de ikke holder sog om natten, så sæt evt uret til at vække dig en enkelt gang så du kan få dem ud.


  • #3   22. nov 2007 Jeg for at gøre min hvalp renlig , gør det at hver gang han har spist eller drukket, tager ham ud, hvergang han harsovet gør jeg det samme. om morgen, gerne tidligt, så snart han vågner, lige pt er det kl 5-6 om morgen .. øv.. og om aften inden jeg går i seng ved 12 tiden. gså en hel del i løbet af dagen.. er så småt begyndt at kende hans små triks nu.. Hold øjene åbne, de giver dig små.. bitte små signaler, som du er nød til at opfange, og så er det bare ud med dem smiley

  • #4   22. nov 2007 Jeg sørger for at lufte dem, tidligtbhver morgen, og når de har leget og sovet. og indimellem siger de også selv til når de skal noget.... det er altis samme sted de gør det.. og den ældste af dem har faktisk været renlig, indtil jeg fik hvalpen... smiley
    når jeg er hjemme går de i hele lejligheden. og når de er alene har de kun en entre og et køkken og være i... men når jeg kommer hjem, er det hele beskidt... og de burde jo godt kunne holde dig...


  • #5   22. nov 2007 jeg synes det lyder til at de gør det fordi at de er utrygge ved at være alene måske.

  • #6   22. nov 2007 Camilla -hvalpen er ikke gammel nok til t du skal forvente den kan holde sig ret længe, men den store burde self kunne.

    Hvad gør du rent med? Rengøringsmidler som indeholder ammoniak forstærker faktisk lugten i hundens næse -rodalon kan anbefales, det tager lugten (så hunden ikke får et sted den mener er beregnet til det formål)

    Ellers så er det ud når de har drukket, sovet, leget , spist og så lidt indimellem


  • #7   22. nov 2007 Her den sidste periode har de ikke været alene hjemme, da jeg går sygmeldt...

    jeg ved faktisk ik om hvalpen kan være alene, da den jo altid går med den store....


  • #8   22. nov 2007 selvom hvalpen har en at gå med skal man lære hvalpen det alligevel det har vi gjort herhjemme og vi har ikk haft problemer.

  • #9   22. nov 2007 hvad er det der RODALON???? og hvor kan det købes?

  • #10   22. nov 2007 det kan købes i de fleste butikker. står ved rengørings tingene


  • #11   22. nov 2007 En hvalp kan sagtens have problemer med at være alene hjemme, selv om der er en anden hund.

    Den lille kan ikke holde sig så længe, så der vil det gå galt.
    Og så er den store vel bare solidarisk smiley

    P.S. Har også selv et renlighedsproblem derhjemme....


  • #12   22. nov 2007 okay... men jeg vil prøve at anskaffe det rodalon, og s¨å lufte dem oftere...

    og så må de jo trænes i at være alene hjemme hver for sig.. for det er da ik til at have to hunde der pisser og skider i ens hjem... det er simpelthen for ulækkert og besværligt...


  • #13   22. nov 2007 camilla........nu må du ikke forvente det umulige af din hvalp på 17 uger. Den kan ikke holde sig så længe som den på 1½ år.........og ja det er besværligt men det kræver en systematisk træning at gøre hunde renlige.

    Så ud med dem tit.......nu har du tiden til det og hvis du træner det nat og dag så skal du nok få styr på det i løbet af et par uger eller 3.........pøj pøj med projektet :o)


  • #14   22. nov 2007 Mange tak for de gode råd.. smiley håber det tilsidst lykkeds at få to renlige hunde..

  • #15   22. nov 2007 åh ja den er svær.vi havde bestemt os for ikke at få en ny hund før nanna var heeelt renlig så hun ikke faldt tilbage il gamle vaner. men det kan jo være svært.

    Det skal blot ignoreres når de gør det indenfor og tørres op, men roses når det foregår udenfor..


  • #16   22. nov 2007 Iben R: mange tak for de gode råd:-)

Kommentér på:
Hvordan bliver mine hunde renlige????

Annonce