{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
948 visninger | Oprettet:

Efterlysning af hund - Kareler {{forumTopicSubject}}

Hvem har set Kiwi? Familien Nørgaard, en dansk familie, der bor i svenske Svedala 20 minutters kørsel fra Øresundsbroen, har i to dage ledt efter deres sjældne hund Kiwi. Nu udlover de en dusør på 5000 kroner for at få hjælp.

Den syv måneder gamle Kiwi forsvandt for to dage siden, da den var ude i haven. Hunden har aldrig tidligere været forsvundet så længe.

- Den var bare pist væk. Jægere har ledt efter den i området, men der er ingen spor af den. Vi er bange for, at den er blevet stjålet, siger Durita Nørgaard til ekstrabladet.dk

Hunden er af den forholdsvis sjældne race Karelsk bjørnehund, og er ifølge familien 12.000 kroner værd.

Har du oplysninger om Kiwi? Ring til familien Nørgaard på enten 3091 93 eller 4040 8002.

e-mail: dn@radio100fm.dk




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Efterlysning af hund - Kareler
  • #1   2. jan 2009 Øv, det er da træls for dem.Men må indrømme at noget at det værste man kan skrive, hvis man er bange for at hunden er blevet stjålet, er hvor meget den er værd, så ved tyven jo, at han har at gøre med en værdifuld hund, selvom han ikke har papirerne på hunden.

    Håber den kommer tilbage til ejerne.


  • #4   3. jan 2009 Jeg skal lige sige at jeg ikke kender ejerene eller hunden - men kender nogle som gør som har sendt efterlysningen rundt. Så jeg kan ikke give flere detaljer, men skal nok give besked herinde hvis den bliver fundet.

Kommentér på:
Efterlysning af hund - Kareler

Annonce