{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
796 visninger | Oprettet:

Hund jagter vores kat {{forumTopicSubject}}

Vi fik for 3 uger siden vores lille Lazie. I forvejen havde vi en perser/maine coon kat (ozzy). De første par uger gik det stille og roligt, Ozzy holdte sig lidt for sig selv, lå bare oppe på trappen til 1. salen og holdt stirre konkurrence med hunden (vi opsøgte hende dog for at kæle som vi plejer), så de har set hinanden an! Men den sidste uges tid har Ozzy forsøgt at komme ned til os, men hver gang hun forsøger at komme ned af trappen, jagter Lazie hende rundt i huset... Hvad gør vi?? Skal vi bare lade det ske, eller?????

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund jagter vores kat
  • #1   8. jan 2006 jeg tror at det er meget forskel med katte og hunde... Jeg selv har ladet alle mine katte og hunde selv fundet ud af det... Den sværeste gang var sidste gang, det er ikke helt i orden endnu(6 mdr) men det bliver bedre med tiden.

• #2   8. jan 2006 vores enes sådan set fint,- enzo er dog lidt irreterende overfor gizmo (katten) han puffer ham i bagen og prøver at bestemme hva vej gizmo skal gå....
    - og han er desværrer imun overfor hans ellers såå skarpe kløer....

• #3   8. jan 2006 til stor glæde for katten får han nu lov til at hoppe op på bordene, efter vi har købt enzo !!!!

• #4   8. jan 2006 Sofus jagtede også mine tre katte de første dage. Jeg var efter min egen mening lidt hård ved ham. Men han lærte det, og kattene fik også lært at sige fra. Klo i tuden, kan man lære meget af.

• #5   8. jan 2006 Hmm...kan se at mange kender problemet...og det samme gør jeg... Men som andre også har sagt, så tror jeg også, at de selv skal finde ud af det... Vores hund jagter også katten, men det er dog kun leg (tror jeg???), og katten har fundet sine gemmesteder, hvor hunden enten ikke kan komme op...eller ind. Her kan katten være i fred eller den kan slå fra sig.

Det skal siges, at hunden også får at vide, at den ikke må jagte katten...tror at hunden er lidt jaloux!

Når alt kommer til alt...hjemme hos os...så tror jeg at katten og hunden har meget glæde af hinanden!

Håber at I finder jeres løsning hjemme hos jer, så alt ender godt for både hunden, katten og jer... :o)

Ha' en god aften...

• #6   8. jan 2006 vores katte sagde også selv fra til sidst og nu ved hundene at det gør sku ondt når kattene bliver gale

Kommentér på:
Hund jagter vores kat

Annonce