{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spørgsmål om kastration.
  • #1   11. dec 2008 Jeg har oplevet Baloo som var helt ustyrlig med tæver i løb før han blev kastereret. Men efter kasteration har han to gange været i nærheden hvor der har været tæver i løb og ingen reaktion overhovedet.

• #2   11. dec 2008 noah kan stadig humpe hvis der er tæver i løbetid, han bliver bare ikke så panisk som han gjorde før han blev kastreret....

• #3   11. dec 2008 Jeg kender nogle, hvor deres kastreret hanhund parrede en tæve i løbetid. tæven var en hund de lige havde overtaget, så han gik jo og duftede hende hele iden. Det endte med at den kære hanhund ikke kunne trække den ind igen, af en eller anden årsag. Så de to på Dyrehospitalet. Og fik gemt den lyserøde ting væk igen. hehe.. Stakkels dreng.

• #4   11. dec 2008 Min Lasse har været kastreret i 1 1/2 år nu......og Nanna kom i løbetid for første gang for 2 månerer siden...

Pludselig hører jeg .... piiv... hyyyl.. ude fra terrassen.... og styrter derud.

Og hvad ser jeg...... De hænger sammen... og ville gå hver sin vej...( derfor hyleriet ).... og der måtte jeg sidde på min r'* i 20 minutter på en kold flise , og vente på det hele " var overstået ".

Det troede jeg heller ikke Lasse kunne , når han var kastreret........ men da det var sket 3 gange på samme dag...... SÅ måtte jeg have dem i hvert sit værelse.....

Skide irriterende... så kunne han jo lige så godt have beholdt kuglerne.... *GG*

• #5   11. dec 2008 Min hund har også været på en tæve i løb hvor de hang sammen og det hele. han var 1,5 år da han blev kastreret. ved ikke om det har noget at sige..

• #6   11. dec 2008 Lasse var kun 9 måneder da han blev kastreret.... :O)

• #8   11. dec 2008 LOL. Ja de blev sikkert generte, og kunne ikke fuldføre det.

• #9   11. dec 2008 *GG*

• #10   11. dec 2008 ok. tusinde tak alle.
    Så er det bare at vente og se hvordan Bergkamp er.
    Har jo fået en lille pige hjem... vores gamle hanhund er så blevet kastreret.
    I forvejen har han været noget så ligeglad med tæver i løb, han reagerer kun på andre kastrerede hanhunde. LOL.
    Den lille skabs-homoseksuelle hund. LOL.
    Nå, jeg må vente og se om de skal i hver deres værelse når hun kommer i løb for første gang.

• #11   11. dec 2008 Jeg tror det hænger sammen med i hvor tidlig alder hunden er blevet kastreret. Hvis han har oplevet tæver i løb og mærket fornemmelsen, ved han godt hvad det drejer sig om - det ligger i instinkterne, men at han så ikke kan gøre noget ved det er en anden sag. Når pungen er fjernet nedsættes produktionen af hormoner og han danner ikke sædceller, mern der kan måske stadig være rester af hormoner, som styrer lysten.

Kommentér på:
spørgsmål om kastration.

Annonce