{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
940 visninger | Oprettet:

Jeg er forarget!!!!! {{forumTopicSubject}}

I går skulle vi ha gæster.... min storesøster, hendes kærester, hendes datter, og min kærestes bror og hans familie, Så langt så godt! Det har jo efterhånden været aftalt i nogen måneder smiley

Min storesøster ringer så kl. 15 og spørg om det er i orden de tar en hvalp med..... Jeg blir så PAF, at jeg får fremstammet et: øøøøh jaer! jeg når ik at spørge til mer før hun har sagt ok, og lagt på. Hjæææælp tænker jeg bare... hvad er det dog jeg har sagt ja til?!
Det viser sig så at min søster & co. har været ude og købe en hvalp på selve nytårsaften, og tar den så med her hjem, før den overhoved har været hjemme i min søsters hjem, det vil sige at de hentede den, og kom direkte herhjem.... Hvad mener i??? Er det lige sindsygt eller hvad??? Nøøøøøj hvor var det synd, vi var 3 voksne par, 5 børn... og så selvfølgelig Futte.

Stakkels lille hvalp!!!! Den var så forvirret: det værste er at de købte den af en i næstved, som mødte dem på stationen, hvor han tog alle hvalpene med, og så kunne de ellers stå og vælge en ud på stationen. Sikke en måde at købe hund på, man ved jo ikke hvilke leve vilkår den har haft.... Puha!

Ikke nok med det, vi havde aftalt med alle vores gæster at de skulle være her ved en 16.30 tiden, tror i ikke ALLE gæsterne kom væltende efter kl 18.
Nøøøøøøøj jeg var gal (og neeeej hvor var jeg ked af det på den "lille" hunds vegne, amr. bulldog), og ikke så meget som en undskyldning fik man... GRRRRR!

Hvad mener i????

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er forarget!!!!!
  • #1   1. jan 2006 Hold op hvor synd, det kan man sku ikke, jeg var blevet tosset... og sagt om det dog ikke var en bedre ide de blev hjemme så el de kunne komme og spise og så tage hjem, de kan jo slet ikke give den al den opmærksomhed en lille hvalp har brug for de første mange dage.. selvfølgelig har den hele tiden brug for kærlighed og omsorg med det er jo aller vigtigst de første par døgn så den ved det er der den høre til og vil blive taget af

• #2   1. jan 2006 Sikke en træl oplevelse smiley spciel din søsters , ligegyldighed , vedr. hvalpe køb , er meget rystende , det viser desvære, med alt tydlighed , at hun ikke har sat sig ind i ,det at få en hvalp, det med ro de første dage , til hvalpe har fundet sigt til rette , og undgå for meget uro har hun da totalt over set... hun skulle skamme sig !! og det virker som et impuls køb i mine øjne... stakkels hund

• #3   1. jan 2006 Ja lige præcis.... det skrev jeg også til hende på en besked lige efter jeg havde snakket med hende ( altså om det ikk var en rigtig dum ide, og om hun ikk godt gad at være sød og vente) de skal også til at flytte her d. 7 så den skal også igennem en flytning. Synes squ de er for latterlige, de tænker sig bare ik om. Stakkels, stakkels hund, ej hvor havde jeg ondt af den!

Den er jo opfostret på landet i Næstved, og har sikkert ikk oplevet særlig meget larm og forskellige ting og sager, puha, blir helt dårlig!

Den var også ret sky, og bøjede hovedet når man bukkede sig ned til den..... det lille pus *snøft*

• #4   1. jan 2006 Michelle: Det kan du tro hun gør *ss* min datter røv forkæler hende allerede... hihi. Nu er hun faldet omkuld på sofaen (Futte er nemlig lige ude og gå med farmand) så nu er der fred.... smiley

Og ja, det er forfærdeligt at folk ik tænker sig om smiley Hvordan kan man overhoved tænke på at købe en hvalp nytårsaften???? Hvad gik der også lige galt for opdrætteren???

• #5   1. jan 2006 *Bebe*... ja jeg var også HELT måløs!!!! Og ikke nok med det, så forlod de den også hos os, imens de gik ned og fyrede krudt af....

Jeg måbede, kan jeg godt sige jer....! og måtte da også lige fyre en stik bemærkning af da de kom tilbage.
    Men dem fik de mange af igår.... kors altså!

• #6   1. jan 2006 Jeg har købt Lilly på en p-plads - da jeg ikke selv kunne komme ud til dem.

• #7   1. jan 2006 Tinna: Jeg ved godt der er mange der gør det, fordi de ik har mulighed for at komme til opdrætteren, men jeg kan nu bedst li at se hvor min kommende hund er opvokset smiley Jeg ser ikke ned på dig eller andre fordi i gør det, men måske var det også bare dråben i bærget, der fik vandet til at flyde over, oven i alt det andet.

• #8   1. jan 2006 Kan jeg godt forstå ... Håber da de behandler hvalpen bedre i fremtiden ...

Knus

• #9   1. jan 2006 Eeeej, sikke en beretning. Stakkels lille vaps smiley Øv smiley

Jeg har SÅ svært ved at forestille mig, at der er nogen, der tænker på dén måde smiley ....!!!!!

Derudover, at købe sin hvalp på en station/P-Plads elle rlign. det er for mig SÅ latterligt og uansvarligt.
    Jeg undrer mig virkelig over, at man ikek engang kan bruge den tid/penge eller hvad det ellers er, der umuliggør det at se hvalpene i dens eget hjem/omgivelser....Jeg er dybt forarget.

Det var et surt opstød her fra min side. Sorry....Christine: Jeg håber I al fald, at det kommer til at gå din søster/hvalp godt, på trods af denne dumme start på deres bekendtskab smiley

Godt nytår allesammen!

• #10   1. jan 2006 Michael: Nej desværre ikke.

Jeg havde ledt efter hund i over 3 mrd. Den rette altså. Pludselig dukkede Lillys billede op og jeg skrev til hende med det samme.
    Sagde at jeg ingen bil havde, men om hun måske kunne hente mig og køre mig ud til dem og hjem igen, og jeg så betalte for benzinen. Tror hun misforstod mig, for hun kom med hvalpen til mig, og jeg vidste bare at hun var min hund.

• #11   1. jan 2006 Chewbacca: Det skal du bestemt ikke undskylde for, blev selv ligeså gal/forarget som du er smiley

Men ud over det er hun, min søster, ellers go og sød ved dyr.... heldigvis! De har bare boet et sted hvor de ikke måtte ha hund i lang tid, så nu hvor de skulle flytte til et sted med hundetilladelse, skyndte de sig ud og købte en! MEN.... jeg er stadig dybt rystet over, at de/hun tænker så meget på sig selv, at man ikk lige kan vente de 7 dage ekstra, til de er flyttet og ikke mindst nytårs aften er overstået.... Det er mig en gåde hvordan man kan være SÅ selvcentreret!

• #12   1. jan 2006 Christine:

Det er jeg glad for at høre. Det skal nu da nok også gå godt nok, så snart hvalpen får ro omkring sig og lærer din søster at kende.
    Måske vi får den at se herinde ;o) ?

Jeg kender godt det der med at vente....VI får vores lille hvalp imorgen, som vi har ventet længe på...Iiiih, nogen siger, at tålmodighed er en dyd *GG*....Men vi besluttede selv at vente, fordi den ikke skulle udsættes for al det skrald/bang, der er inde i byen en nytårsaften (hvalpen er vokset op i en kennel langt ude på landet).

• #13   1. jan 2006 Ja se chewbacca, det er lige præcis den indstilling jeg syns min søster skulle ha haft..... for hvalpens skyld! smiley Dejligt at høre!!!!

• #14   1. jan 2006 Christine: Jo, men jeg kan også sagtens sætte mig ind i din søsters ivrighed.
    Det er jo ALT for svært at vente...og har de gået og ønsket sig hund længe, såå....MEN, det havde nu været bedre så, om de havde aflyst nytårsaften så. Men men men...det er nemt at være "klog" på andre menneskers vegne smiley

Om ikke andet, bare de får det godt sammen og hvalpen falder godt til!

Kommentér på:
Jeg er forarget!!!!!

Annonce