Naboer der brokker sig..! {{forumTopicSubject}}
Har I også det problem??? Vi har en nabo der har brokket sig over hundene... Efter hvad hun siger, står hundene og hyler hele dagen, lige fra vi kører til vi kommer hjem igen. Har ikke helt kunne forstå det, for har tit spurgt min genbo, om han har bemærket noget. Det har han ikke, de står og "snakker" lidt nogle gange, men bestemt ikke noget, der irritere ham. I starten da de skulle være alene om dagen, kørte mine forældre ned forbi vores hus et par gange om dagne, for at se om der var noget. Det har der ikke været. Igår da min kæreste kom hjem, lå de begge to og sov..
Det kan virkelig pisse mig a, når folk skal brokke sig, og de ikke har noget at ha det i. Jeg fik ret dårlig samvittighed lige da hun sagde det, men det passer åbenbart ikke. Dumme dame.
aug 2007
Følger: 1 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 4 Svar: 726
aug 2007
Men går ikke ud fra at der er tilfældet hos dig. Prøv at tage en snak med naboen om det, der er bedre hvis der kan findes en løsning uden man går og irriterer sig over noget som måske slet ikke er et problem. Snak evt med genbo og nabo på samme tid...
maj 2004
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 128
mar 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 228
Intet mere irriterende end andres hunde der larmer.
maj 2004
maj 2004
aug 2007
Hvis de andre ikke er generet af det, så lyder det jo ikke som om at der er et reelt problem.
Naboer der brokker sig..!