{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
648 visninger | Oprettet:

Naboer der brokker sig..! {{forumTopicSubject}}

Har I også det problem??? Vi har en nabo der har brokket sig over hundene... Efter hvad hun siger, står hundene og hyler hele dagen, lige fra vi kører til vi kommer hjem igen. Har ikke helt kunne forstå det, for har tit spurgt min genbo, om han har bemærket noget. Det har han ikke, de står og "snakker" lidt nogle gange, men bestemt ikke noget, der irritere ham. I starten da de skulle være alene om dagen, kørte mine forældre ned forbi vores hus et par gange om dagne, for at se om der var noget. Det har der ikke været. Igår da min kæreste kom hjem, lå de begge to og sov..
Det kan virkelig pisse mig a, når folk skal brokke sig, og de ikke har noget at ha det i. Jeg fik ret dårlig samvittighed lige da hun sagde det, men det passer åbenbart ikke. Dumme dame.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Naboer der brokker sig..!
  • #1   13. nov 2008 vores larmer lige når vi kører og når der så ellers er nogen i indkørslen. Vi spørger jævnligt naboen om der er nogen ændring i deres adfærd og sikrer os at de ikke føler sig generet af det. Vi har heldigvis gode naboer, men der er jo meget individuelt hvor sarte mennesker er mht hundelarm...

• #2   13. nov 2008 der hvor vi boede før klagede vi faktisk til politiet, sammen med syv andre husstande på vejen, da der var to hunde der gøede fra morgen til aften og deres ejere var idioter. Hvis vi snakkede med dem om at vi følte os generet bad de hundene om at gi hals, så kunne de jo ikke høre hvad vi sagde...
    Men går ikke ud fra at der er tilfældet hos dig. Prøv at tage en snak med naboen om det, der er bedre hvis der kan findes en løsning uden man går og irriterer sig over noget som måske slet ikke er et problem. Snak evt med genbo og nabo på samme tid...

• #3   13. nov 2008 Jeg har spurgt 2 andre naboer og ham der bor nede bag os, og de ligger ikk mærke til det. Jo, når vi li er kørt, kan de godt hyle lidt.. Tit når jeg kommer hjem, sidder jeg lige ude i bilen og lytter. Heller ingen hylen... Når jeg er hjemme om dagen og ska gør rent osv kommer de udenfor. De er der tit en time til halvanden, og ved jeg er hjemme. Kan både se og hører mig... Der nuller de bare rundt og hygger sig. Jeg ville helt sikkert gøre et eller andet, hvis det passede.

• #4   13. nov 2008 Hvad med at optage når dine hunde er alene hjemme og se om det holder stik, og hvis ikke kan man da være ligeglad.

Intet mere irriterende end andres hunde der larmer.

• #5   13. nov 2008 Iben L: Hvis det var sådan når de var alene, så ville jeg selvfølgelig undskylde mange gange over for vores nabo. Men når genboen, der bor tættere på siger det ikke passer, han er tit hjemme om dagen, så ved jeg ikke helt hvor meget jeg skal tro på det. Genboen sagde også, at der ikke skulle noget som helst til, før hun brokker sig. Hun er endda blevet smidt ud af antenne-foreningen, da de ikke kunne holde hende ud.

• #6   13. nov 2008 Det kunne godt være jeg skulle sætte en båndoptager op derude. Så smart har jeg ikk lige været:) Men ja, det er træls med hunde der hyler!

• #7   13. nov 2008 det lyder da til at den kære nabo har gjort det til sit varemærke at klage, når hun ligefrem er blevet smidt ud af antenne-foreningen... Men ja optag dem når de er alene, så har du da et ret solid bevis hvis hun skulle brokke sig igen, men gør det over en periode så du er helt sikker.
    Hvis de andre ikke er generet af det, så lyder det jo ikke som om at der er et reelt problem.

Kommentér på:
Naboer der brokker sig..!

Annonce