bider i snor ? {{forumTopicSubject}}
Hej
Når jeg går tur med min hund og har måske gået 1 times tid men når jeg så når hen mod hvor vi bor så begynder han ligesom om at han gerne lige ville gå lidt mere så han bider lidt i snoren for at få noget opmærksomhed, det er så skide irriterende når han gør det, jeg har prøvet at skælde ham ud og prøve at få opmærksomheden på noget andet, eller bare stå og ignore ham men det har da hjulpet en del men han kan stadig finde på at gøre det en gang i mellem og det ville bare være så rart hvis han slet ikke gjord det, hvergang han stopper med det så roser jeg ham så jeg ved ikke hvad jeg mere kan finde på så jeg håber i har nopgle forslag
På forhånd tak!
maj 2008
Følger: 130 Følgere: 128 Hunde: 1 Emner: 1.425 Svar: 17.873
Hun gør det..når hun er vildt oppe at køre af glæde over, at skulle gå tur.
eller er overtræt og helt færdig efter en lang gå og snusetur,,
Vi prøver, at få hende lidt ned på jorden igen ved, at lave et par velkendte øvelser med en lille godbid til følge..feks sit og dæk..med helt rolig stemme...Det virker på vores, når hun er overgearet.
Vi fandt nemlig ud af, at det ikke nyttede, at skælde ud, for det holdt hun ikke op af..nu bider hun næste aldrig i snoren mere.
Hvis vi kan se, at hun er ved, at køre op, så afleder vi med en øvelse.
okt 2006
Følger: 47 Følgere: 44 Hunde: 3 Emner: 76 Svar: 388
- Det kan godt være at det ikke hjælper på din hund, det ved jeg ikke .
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 28 Svar: 49
Ja det kan godt være det kune være en go idé at lave en helt alm. øvelse så han kommer helt væk fra snoren. det vil jeg prøve hvertfald
Sofie
hehe ved ikke om det hjælper jeg tror nu min hund bare vil æde det da han er det største madøre men det er da værd at prøve !
Med sødt at din hun går med det hele vejen hjem og så får i det der :O)
maj 2007
Følger: 43 Følgere: 144 Hunde: 5 Emner: 1.141 Svar: 38.615
apr 2008
Følger: 10 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 92 Svar: 530
Så vi fik det råd, at sætte os ned ved siden af hende, og holde i snoren, helt tæt ved halsbåndet... Og så bare lige sidde, indtil hun er faldet ned igen....
Hun er stoppet helt med det igen....
apr 2008
Og dem der får lov til at løbe i lang line, hvor der både kører cykler og biler..... har sku set flere gange, hvor hunden lige pludselig er smuttet ud på vejen...
apr 2008
jun 2008
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 22 Svar: 105
bider i snor ?