{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
832 visninger | Oprettet:

jeg bliver fuldstændig sindsyg {{forumTopicSubject}}

ja min kære dreng er blevet voksen, og vores gamle tæve på 11 år er i løbetid , og det er et mareridt , jeg har ikke sovet i 2 dage nu, fordi de står og piver begge to ..

nu har det været interresant for lucky siden fredag og han har fået lov at bedække hende, altså hvis vi så den anden vej , men det stadig ki så slemt , gud hvor ville jeg ønske vi ikke boede hjemme smiley

jeg fatter ikke hvordan folk han ha hun og hanhund smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jeg bliver fuldstændig sindsyg
  • #1   22. okt 2008 Har han fået lov at parre en 11 år gammel tæve??????

• #2   22. okt 2008 Har han fået lov at parre hende??? håber det var en skrivefejl...

Men kender i ikke noge der kan passe ham -bare en uges tid så hun ikke er højløbsk længere (så skulle der geren blive pevet lidt mindre omend de stadig bør holdes adskilt.

• #3   22. okt 2008 nej selvfølgelig ikke , altså tæven giver ham lov , selv i gennem døren , jamen lucky kan ikke være ved andre end os , da han jo har lidt problemer med andre mennesker og han går helt i panik , hvis han skal være der så længe ..

men jeg tænkte egentlig på om en tæve aldirg kommer i overgangs alderen ?

• #5   22. okt 2008 vi flytter jo så også til janura inden hendes næste periode kommer igen så det ikke så slemt, men det er det dælme mens det står på.

• #6   22. okt 2008 Så er jeg mere rolig;o)

Nej tæver kommer ikke i overgangsalderen. Det er da meget muligt de bliver mindre fertile år de er gamle, men de fortsætter med at komme i løb.

I kune jo så overveje kastration af hanhunden, hvis pasning ikke er en mulighed (ved ikke lige hvordan der er med ster. af så gamle tæver)

• #7   22. okt 2008 ja det har vi også tænkt på, men det jo naturligt og han er jo dejlig som han er, han er ikke ond over for andre eller noget , og det ville stresse ham helt vildt at skulle til dyrlægen hvis det kan undgås .
    (ikke fordi han ikke bliver tjekket når der er noget eller vi har mistanke)

• #8   22. okt 2008 jae men der jo bare denne ene løbetid smiley .. så jeg håber når vi engang skal ha en hund mere at , hankan med den hvis det bliver en hanhund vi får.

• #10   23. okt 2008 Det der med sindsyge, det går over igen !!!.
    Men ja der er ikke meget nattero, vi har haft 2 tæver på besøg i en uge af gangen, så når den en af os var ude og gå med hundene, gik den anden i seng.

Kommentér på:
jeg bliver fuldstændig sindsyg

Annonce