Gør politiet egentlig noget ? {{forumTopicSubject}}
Jeg er lige kommet hjem fra en tur med hunden på Amagerstrand, men måtte gå tidligere hjem end planlagt , da jeg ser 2 fritløbende pittbull Rednose.. og JA jeg er stensikker, dem tager jeg aldrig fejl af..
Disse hunde har hverken halsbånd eller snor, og selvom de måske kun er mellem 6-8 måneder, så smider jeg alligevel en snor i min hund og drejer af og ud på den anden siden af plankeværket- for deres 2 ejere går 10 meter bag dem ca og kan ikke kalde dem til sig.
Nu havde jeg hverken tlf eller noget med, men spekulerede sådan på tilbage vejen om politiet egentlig gør noget ved det, hvis man ringer..- jeg mener det er ulovlige hunde, og uden halsbånd eller snor.. det er jo også ulovligt..
Jeg blev lidt på afstand og så på dem, og de stødte ind i en anden med en stor blå amstaff..og de måtte bære de to rednose hunde tilbage i bilen, fordi de ikk kunne styre dem med stemmen..
Ja fed strandtur til mig..
Men spørgsmålet er mere om nogle af JER har prøvet at melde løse/ulovlige hunde eller lignende- og om politiet gør noget..eller bare siger glem det???
feb 2008
Følger: 36 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 76 Svar: 4.089
Sidste vinter var der rigtig mange der fik bøder dernede for at ha deres hunde uden snor.....
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.354
feb 2008
Men de holder da af og til dernede i en umærket bil, men det er mest hvis de har lidt tid i overskud......
feb 2008
Følger: 34 Følgere: 37 Hunde: 6 Emner: 190 Svar: 1.894
jan 2007
Følger: 30 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 233 Svar: 1.260
jan 2007
Følger: 52 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 711 Svar: 4.025
Kisser.. nu blander jeg mig jo heller ikk normalt..men det irreterende var at jeg måtte afbryde min gå tur og dreje hjem af i stedet for..da jeg ikk havde lyst til at min hund sku møde disse...- derfor blev jeg lidt harm!
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.354
Den anden havde siddet bundet i regnvejr i januar måned i 2 timer. Det viste sig at ejeren var en hjemløs der havde bundet hende af for at tage på værtshus.
ingen af dem var pitbulls, så det var ikke derfor jeg ringede
feb 2008
Der blev delt mange bøder ud dernede sidste år....
jan 2007
Følger: 30 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 233 Svar: 1.260
Ond Dræberhund forklædt som lille sort Ninja
jamen det er har du fuldkommen ret i og der osse bare vise hensyn til sine med hunde mennekser
Gør politiet egentlig noget ?