{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.057 visninger | Oprettet:

Gør politiet egentlig noget ? {{forumTopicSubject}}

Jeg er lige kommet hjem fra en tur med hunden på Amagerstrand, men måtte gå tidligere hjem end planlagt , da jeg ser 2 fritløbende pittbull Rednose.. og JA jeg er stensikker, dem tager jeg aldrig fejl af..

Disse hunde har hverken halsbånd eller snor, og selvom de måske kun er mellem 6-8 måneder, så smider jeg alligevel en snor i min hund og drejer af og ud på den anden siden af plankeværket- for deres 2 ejere går 10 meter bag dem ca og kan ikke kalde dem til sig.

Nu havde jeg hverken tlf eller noget med, men spekulerede sådan på tilbage vejen om politiet egentlig gør noget ved det, hvis man ringer..- jeg mener det er ulovlige hunde, og uden halsbånd eller snor.. det er jo også ulovligt.. smiley

Jeg blev lidt på afstand og så på dem, og de stødte ind i en anden med en stor blå amstaff..og de måtte bære de to rednose hunde tilbage i bilen, fordi de ikk kunne styre dem med stemmen..

Ja fed strandtur til mig..

Men spørgsmålet er mere om nogle af JER har prøvet at melde løse/ulovlige hunde eller lignende- og om politiet gør noget..eller bare siger glem det???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gør politiet egentlig noget ?
  • #1   22. okt 2008 Tjaaa, nu måd er jo slet ikke være løse hunde på Amagerstrand, så ja de kommer....
    Sidste vinter var der rigtig mange der fik bøder dernede for at ha deres hunde uden snor.....

• #2   22. okt 2008 Ja, to gange - og begge gange kom politiet og hentede hundene

• #3   22. okt 2008 Men ofte vil de løse hunde jo være væk inden politiet når derned....
    Men de holder da af og til dernede i en umærket bil, men det er mest hvis de har lidt tid i overskud......

• #4   22. okt 2008 Jeg meldte en kvinde til politiet som hele tiden går med hendes hund uden snor, jeg har været ved at kører den over 2 gange og den har jagtet Ea 1 gang. Ea var i snor. Der kom politiet også med det samme, men der var hun væk. Men nu ligger der en anmeldelse på hende, så de ved det.

• #5   22. okt 2008 jeg har tit izo løs der ned..... men skal osse siges kan jeg se en hund om det er så 400menter væk så tar jeg ham i snor og han løber ikk væk fra mig for skal jo ha fat i ham hvis der kom en hund

• #6   22. okt 2008 Jesper B. jeg har skam også King løs dernede på denne tid af året..der er jo kun hundemennesker dernede * ss* og tager selvfølgelig min hund i snor når jeg ser andre fremmede hunde...det er jo ren respekt smiley

Kisser.. nu blander jeg mig jo heller ikk normalt..men det irreterende var at jeg måtte afbryde min gå tur og dreje hjem af i stedet for..da jeg ikk havde lyst til at min hund sku møde disse...- derfor blev jeg lidt harm! smiley

• #7   22. okt 2008 Altså, den ene løse hund sad udenfor en kiosk i en time og der var ingen ejer i nærheden. Derefter tog det politiet 40 minutter at komme og i mellemtiden lukkede kiosken og ekspedienten turde ikke komme ud fordi hun var bange for hunden.

Den anden havde siddet bundet i regnvejr i januar måned i 2 timer. Det viste sig at ejeren var en hjemløs der havde bundet hende af for at tage på værtshus.

ingen af dem var pitbulls, så det var ikke derfor jeg ringede

• #8   22. okt 2008 I skal bare huske at på Amagerstrand og mange andre strande på amager er det ikke tilladt med løse hunde, hverken sommer eller vinter.
    Der blev delt mange bøder ud dernede sidste år....

• #10   22. okt 2008 Eva C nej nej men der så meget man ikke må jo ik.....

Ond Dræberhund forklædt som lille sort Ninja
    jamen det er har du fuldkommen ret i og der osse bare vise hensyn til sine med hunde mennekser

Kommentér på:
Gør politiet egentlig noget ?

Annonce