{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aktivitet af jeres hund(e).
  • #1   14. okt 2008 Reiki får sin mad i haven om morgenen... Derudover går eg til træning med ham, går ture self og så er han generelt med ude når jeg er nogen steder.

-og så lærer han lidt tricks og sådan bare for sjov..

• #2   14. okt 2008 Vi går ca. 2 timer dagligt, hvorunder vi laver lydighedsøvelser, og så går vi både til lydighedstræning og væddeløb.

• #3   14. okt 2008 Jeg er hjemme hele dagen. Jeg nulrer med ham, leger med ham, går marken med ham, træner lidt og går lidt tur..

Den virkelig stimulans kommer, når vi kører til træning - eller min mand træner herhjemme. Spor eller lydighed.

• #4   14. okt 2008 Okay smiley Ja, ham her kan ikke komme til træning fordi alle hold er startet op...

Jeg går også ture med ham og han leger med kaninen på terrassen osv og jeg leger selvfølgelig også med ham- tænker bare om han måske mangler stimulering ;-S

• Tinna
    Tinna Online Tilmeldt:
    apr 2005

Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.780
    #5   14. okt 2008 Søgelege er super godt herhjemme. Både Silas og Lilly elsker det.
    Jeg gemmer nogle godbidder rundt omkring - nogle nemme at finde andre svære, med udfordringer som fx at vælte en bøtte for at komme til godbiden.

De bruger rigtig meget tid på det og falde døde om bagefter ;D

• #6   14. okt 2008 Okay, tak for jeres svar smiley
    Hvor er det irriterende jeg ikke kan gå til træning med ham. Måske han skal have en enetime og så gå til hundeleg...

• #7   14. okt 2008 Det er sandsynligt - det er der mange hunde, der gør.

Find på nogle gode opgaver I kan løse sammen. Internettet er smækfyldt med tricks, man kan lære sin hund. Det styrker både kontakten og fælleskabet hund og ejer imellem.

• #8   14. okt 2008 Det ku være jeg sgu prøve det smiley Mon det er en go ide at lave hul i en plastikflaske og så proppe godbidder i? Tror bare ikke ham her fatter hvis jeg gemmer noget for ham ;-D

• #9   14. okt 2008 Cecilie P: Har du spurgt hos DcH? Vi havde da ikke noget problem med at komme til træning hos dem..

• #10   14. okt 2008 Du kan træne lidt øvelser med ham, selvom du ikke går til træning.
    Det giver et rigtig godt bånd mellem hund og ejer smiley

• #11   14. okt 2008 CH--> du ved ikke lige tilfældigvis hvor på nettet jeg kan finde disse ting vel?

• Tinna
    Tinna Online Tilmeldt:
    apr 2005

Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.780
    #12   14. okt 2008 Det skal bare læres ind. Kan ikke huske hvordan Lilly lærte det - men Silas så hvad Lilly gjorde og gjorde det samme, så nu er han også super dygtig til det.

• #13   14. okt 2008 Cecilie -på www.grosserguiden.dk er der mange tricks og vejledninger til aktivering.

• #14   14. okt 2008 Nogle gode ideer til "hjemmetræning"? smiley
    Jeg har luret DcH, men nu kan jeg selvfølgelig ikke huske svaret, fordi jeg har spurgt så mange steder, men det må jeg lige prøve at undersøge engang...

• #15   14. okt 2008 Mange tak skal i have begge to! Dejligt man kan få lidt råd og vejledning herinde smiley

• #16   14. okt 2008 Du kan google - der findes et væld af muligheder ;o)

• #17   14. okt 2008 Cecilie -om man træner hjemme eller i klub, så er der jo basisting man bør lære sin hund. At komme når man kalder og at gå pænt i snor.
    Begge dele er udemærket træning. Og det træning man laver i en klub kan jo sagtens laves derhjemme (dog har man self ikke forstyrrelserne fra andre hunde, eller hjælp fra en træner).

Så ting so gå på plads, sit, dæk (og blive der), kommer når man kalder osv kan du sagtens træne, og den slags er osse fin aktivering af hunden

• #18   14. okt 2008 Har også et rigtig godt råd ... :o) Find dig et langt stykke snor ... Bind den ene ende fast om en ½ liters flaske ... Og den anden ende skal så sættes fast i loftet eller over en dørkarm .. Og den skal hænge et godt stk nede, men heller ikke for langt nede ... SÅ tager man et stykke snor til, som skal bindes omkring flasken ca midt på .. Og så skal snoren hænge ned mod gulvet ... Heller ikke for langt ned .. :Det skal ikke være for nemt ... Man kan binde noget i enden af snoren , så hunden har nemmere ved at få fat i den .. F.eks en bold ... Så skal flasken ellers bare fyldes med foder eller godbidder .. og så skal hunden simpelthen regne ud, at når den trækker i snoren der hænger ned, så vipper flasken og den blir belønnet .. :oD

• #20   14. okt 2008 Aha den var smart den med flasken smiley
    Hjemmesiden Michelle kom med er også rigtig god ! Og ja, det er klart- det ville selvfølgelig bare være lidt nemmere lige at have en træner med i starten, til man for styr på det, for jeg ved ikke rigtig om han bare er heldig når jeg beder ham om sit, NÅR han så gør det eller hvad smiley Det er bare så han får den rigtige træning, fordi det er jeg ærlig talt ikke så meget indei, men vil gøre alt for at komme det,

• #21   14. okt 2008 Bare en almindelig bold?

• #22   14. okt 2008 Vi lavede et lille hul i en tennisbold ... Bandt en knude på enden af snoren og fik den mast ned i hullet på bolden ...

• #23   14. okt 2008 Smart smart- det må jeg hjem og gøre med den tennisbold han snart ikk gider lege med længere smiley

• #24   14. okt 2008 Når jeg kommer hjem, går vi en tur. Luna bliver ikke længere aktiveret, når jeg ikke er hjemme. Hun sover.

• #25   14. okt 2008 Går ture, laver små trick, agilty (lign.) og leger med pinde osv.

• #26   14. okt 2008 tirsdag hundesvømning, onsdag ringtræning, torsdag hvalpetræning, søndag agility.
    der var en herinde der på et tidstpunkt fortalte hun tog en masse papkasser og toiletrør osv. kom godbidder i avispapir og ned i kasserne, kom dem oven i hinanden. lad hunden gi los. det er en rigtig god "leg" hvor de virkelig får brugt næse tænder og poter smiley

Kommentér på:
Aktivitet af jeres hund(e).

Annonce