{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dagens aktivitet
  • #2   18. nov 2014 Vi har gået ture og i aften er det træning.

  • #3   18. nov 2014 Har været på gå pænt tur med de to store, i by og ved veje, hjem i lange liner over markerne. De to små har været på spor-tur ud over stepperne smiley


  • #4   18. nov 2014 1½ time i skoven, snuse, løbe, bade i åen der er dobbelt bredde af normalt... ren rekreation for krop og sjæl....

  • #5   18. nov 2014 Vi har været på gåden i dag
    Det elsker hundene ,for så er det en lang gå tur, ud over markerne smiley


    profilbillede
  • #6   18. nov 2014 Vi startede dagen ud, med en tur ved dyrlægen. Min mosters kat er syg, og var meget dårlig imorges. Dyrlægen var heldigvis meget positiv!

    Så gik vi 45 min da vi kom hjem. Og ellers har vi nusset, børstet, trimmet ansigt og gået en lille tur mere. Ikke en voldsomt aktiv dag! smiley


  • #8   18. nov 2014 Det er noget hø Patte.. Kan ulven ikke motionere ham lidt, evt en gang strandfræs?

  • #11   18. nov 2014 Coco startede dagen med lind slimet diarre, og kastede så op første gang kl.11 og anden gang omkring kl.14... Så hun har såmænd fået lov at sove så meget hun kunne og slappe af, hun havde tydeligvis ondt i maven.. Og var ikke meget værd..
    Her til aften var vi ude omkring 30 min, hvor hun virkede til at have fået humøret og friskheden tilbage og har så her for lidt siden spist en smule foder, og sover nu igen, så jeg tænker hun er frisk imorgen igen smiley

    Men nu må vi jo se..;)


  • #12   18. nov 2014 ÅH - mine hunde har været nogle arme nogle af slagsen i dag...

    Bellen har været med far på arbejde. Hun er i løb, så hun og Coffey skal ikke spendere dagene i hinandens selskab.
    For hende har adspredelsen mest af alt været et par gåture..

    Coffey har været hjemme hos mig - vi har ikke lavet en pind ud over en tur i haven og lidt hygge... Dog har begge fået lidt indendørs fodersøg. En hyggelig beskæftigelse, til gengæld. De bruger knolden lidt.

    Så - en meget stille dag, som jeg tænker bliver gentaget på nogenlunde ligeså kedelig facon i morgen...
    Måske vi bytter hund...


  • M
    M Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Emner: 33 Svar: 179
    #13   18. nov 2014 Jeg havde travlt i morges, så han fik en hurtig morgentur.
    Da jeg kom hjem trænede jeg nogle forskellige tricks (er så stolt af jeg har lært ham at vinke nu, i starten troede jeg han aldrig ville lære noget som helst :D) - og noget lydigheds-træning. Han fik også lov til at lege og ruske med et reb. Og nu har han så været ude at gå i lidt over en time.

    Glæder mig meget til, at vi får bil igen her i weekenden, så vi kan køre alle de sjove steder hen igen, såsom skoven og stranden.


  • #14   18. nov 2014 Jeg er blevet rigtig øv syg, så Nelly har måtte nøjes med 3 mindre ture uden det helt spændende, så skyldfølelsen fylder lidt her hos mig..

  • #15   18. nov 2014 Vi gik en tur på ca. en time i morges. Da vi kom hjem ledte de efter deres mad ude på græsplænen og da de skulle være alene hjemme fik de et øre at hygge sig med. Da jeg kom hjem, kom de bare en tur ud i haven. Her til aften har vi været på en kort gåtur på ca. 15 minutter.

    Så egentlig bare en stille og rolig hygge dag for hundene smiley


  • #16   18. nov 2014 Dejligt at læse om alle de aktive hunde.
    Vil lige dele et billede, det er måske svært at se på billedet på grund af kvaliteten men den viser Coopers lille fremgang i fitness body hehe


    profilbillede
  • #17   18. nov 2014 Vi har været en tur i svømmehallen i dag smiley

    profilbillede
  • #18   18. nov 2014 Skønt billede

  • #19   18. nov 2014 KANON(!!) træning i dag! Sad lige i kassen! weee!

  • #21   18. nov 2014 Lobs og jeg var en tur i skoven i formiddags hvor han havde sin sele med tasker på.
    Om eftermiddagen tog jeg en tur med lillelorten ned på en stor plæne hvor jeg kunne plukke græs til min kanin mens Cody fræsede rundt om mig og havde en fest.
    Bagefter gik jeg en lille tur med Lobs hvor vi trænede kontakt.
    Og efter aftensmaden løb jeg en tur med Lobs med trækbæltet på så han kunne hjælpe lidt til smiley
    Lobo er også blevet ret så fit efter vi er begyndt at træne træk smiley


  • #22   18. nov 2014 Er virkelig begyndt at nyde det samvær Cooper og jeg har under fysiske aktiviteter, det er super skønt at se ham arbejde. Det har Været de to års ventetid værd smiley

  • #23   18. nov 2014 C&N god bedring til dig smiley

Kommentér på:
Dagens aktivitet

Annonce