{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP (er den syg)
  • #1   7. okt 2008 ej det kan man altså ikke sige!

Flere hunde har tørre snuder smiley

Tulle har en tør snude og spurgte så dyrlægen som sagde at ikke alle snuder var våde, det var normalt smiley

den må bare ikke løbe for så hunden nok syg..

• #2   7. okt 2008 han behøver ikke at være syg.....hvis han har leget meget i dag, så kan det jo være derfor han er træt. Man kan ikke bestemme ud fra en hundesnude, om hunden er syg. Snuden kan både være kold/varm eller tør/fugtig, uden at det betyder noget som helst. Hvis snuden f.eks er varm og tør, betyder det bare, at den ikke bruger næsen i øjeblikket. Og det passer jo meget godt med, hvis han ligger og sover:-)

• #3   7. okt 2008 Han spiser lidt af det foder vi gir ham, men han er jo hvalp og hentede ham i lørdags..
    Han vil gerne have det jeg træner ham med og det er det samme foder som han får bare uden opblødning..
    Men han fik fat i et eller to stykker toiletpapir da vi var ude og gå tidligere..
    men fik af vide det ikke gjorde noget da det ikke var så meget...

• #4   7. okt 2008 Mange tak..
    Er jo lidt nervøs når man ikke har haft ham så længe..

• #6   7. okt 2008 E hundenæse der ikke er i brug skal såmænd ikke være våd. Og de skal sådan set heller ikke være kold.

• #7   7. okt 2008 diesel har også varm og tør snude=) tror ikke du skal være nervøs=) tror nok at den er tør når de ikke bruger den så meget (men er ikke sikker det er bare noget jeg har læst herinde=))

• #8   7. okt 2008 Har han lige sovet? Så kan det være derfor at snuden er tør og varm.
    Og han er sikkert slatten, fordi han har leget meget i dag.
    Men hvis det er et stykke tid siden at han har sovet, og hvis den stadig er tør og varm (snuden), så synes jeg du skulle prøve dyrlægen.

• #9   7. okt 2008 en hvalp er ikke vågen ret meget de første uger, så lad du ham bare sove:)

Når tulle havde leget tyve min sov hun nogen timer og vågnede rolig og træt op for at spise, drikke tisse osv og sove igen efter lidt hygge.. det helt normalt:)

du bar nervøs nybagt hundeejer:)

og Jep termometer hjælper på bekymringer:)

Du skal ik tænke så meget over han ik liige har spist så meget nu men hvis han ikk får spist de næste dage sådan normale måltider kan du se om han evt ik kan li foderet:)
    lok med en ske fuld tun rørt rundt i det så det dufter dejligt:)

Kommentér på:
HJÆLP (er den syg)

Annonce