{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
546 visninger | Oprettet:

den svære ventetid... {{forumTopicSubject}}

jeg afleverede chika i dag hos dyrlægen fordi hun skulle have fjerne en bule hun har haft på halsen i et par måneder efterhånden... vi har gået til kontrol med hende siden vi opdagede den og den er blevet tjekket for det ene og det andet... dyrlægen mener at det højest sandsynligt er et lille bitte fremmedlegeme der sidder derinde som ikke kan ses på hverken røngten eller scanning men da den sad sammen med alle mulige andre vitale ting ville dyrlægen lige se tiden an og nu har bulen rykket sig ud under overhuden så dyrlægen mente at det nok var bedst at fjerne den nu da det ikke virkede som om den fandt på at gå væk af sig selv... det var dog ikke noget akut men da jeg er højgravid og mere eller mindre kan føde når som helst ville jeg gerne have det overstået med det samme og ikke efter den lille ny er kommet...

så nu sidder jeg her og tripper og venter på at kl bliver 3 så jeg kan hente min lille mus igen... jeg håber bare at alt går godt...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  den svære ventetid...
  • #1   7. okt 2008 god bedring til din hund, det skal nok gå godt.

• #2   7. okt 2008 det er jeg heller ikke i tvivl om.. smiley jeg stoler på min dyrlæge men hvis jeg kunne få lov ville jeg jo gerne sidde og holde hende i poten under operationen... det er jo desværre bare ikke muligt selv om jeg gerne ville...

• #3   7. okt 2008 Hun er jo i gode hænder, pas du bar på at du ikke går i fødsel af bare spænding/nervøsitet..... -for så kan du ikke selv hente tøsepigen...

• #4   7. okt 2008 jeg prøver at tage den med ro... har også en aftale her om lidt tid med en veninde for at få tiden til at gå og efter det så smutter jeg hen til min søster og venter resten af tiden der...

• #6   7. okt 2008 Marianne - det går fint.. har haft lidt ondt i maven.. men tror det har været efter at have stået ved dyrlægen med en overivrig og glad hund.. (hun elsker dyrlægen) så hun har rykket lidt i mig.. ellers har jeg det fint.. bortset fra nervøsiteten omkring hvordan det går med chika i dag.. smiley

• #8   7. okt 2008 jeg har ikke helt pakket endnu... men det skal jeg have gjort.. jeg synes bare det er svært lige at gennemskue hvad jeg skal pakke ned... men hvis det er helt galt så bor vi 5min fra hospitalet så kæresten kan køre hjem og hente hvis det skulle blive nødvendigt.. smiley

• #10   7. okt 2008 jeg regner med at blive på hospitalet i de første dage og der kan man vidst låne bleer og tøj til den første tid... jeg tror ikke det er nødvendigt med barnevognen derude... men hvis det skulle blive så kan min kæreste hente den... det er mere ting til mig selv jeg er fuldstændigt i tvivl om... er der ikke også noget med at de ikke må få sut før amningen er iorden?

det er en overraskelse hvad det bliver.. smiley

• #12   7. okt 2008 hihi... tror gerne han vil hjælpe med at massere.. hihi... uden tvivl... nu skal han jo snart til at dele dem.. smiley men der er intet der er til at vide før den lille kommer ud... nå nu vil jeg tulre afsted hen og sige hej til min veninde og så håbe på at tiden kommer til at gå lidt hurtigere fra nu af.. smiley

• #14   7. okt 2008 ja... den kan dog gendanne sig igen... men ja derfor røg chika også afsted så hurtigt som muligt... smiley

Kommentér på:
den svære ventetid...

Annonce