årh den svære ventetid :) {{forumTopicSubject}}
Som nogen måske ved, mistede jeg min dejlig dreng for 3 mdr siden, en tid der har været svær at komme igennem.
Men nu er det sådan at jeg nu har fundet den kennel jeg gerne vil ha hund fra, opdrætteren har lige skrevet til mig at nu sker det snart, nu går hun snart i fødsel, har haft en dag hvor hun ikke har spist, været urolig og temperaturen nede.
Jamen det er jo bare så skønt, så skal hun bare lige føde også skal min hvalp jo bare lige være i mellem.
Jeg har desværre, vil nogen mene, nogle krav.
1: det skal være en hanhund
2: den skal være langhåret
og det er jo nogle ting opdrætteren ikke kan garantere, det ved jeg, men for en i h.... også hvor er det bare svært at vente på at ens kommende nye guldklump kommer til verden
For nok en nat hvor jeg ikke sover meget, så rigtig god aften/nat til jer der gør
jul 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 259 Svar: 2.481
Glæder mig til at høre om der er en hund til dig imellem
Jeg forstår godt at du har nogle krav Jeg kunne finde på at have de samme krav
sep 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 3 Emner: 81 Svar: 1.170
nov 2009
Følger: 30 Følgere: 30 Hunde: 7 Emner: 61 Svar: 4.061
Og selvfølgelig skal man da have krav =) men puha en ventetid på tre uger når de så også er kommet, må være ulideligt...
Men krydser lige alt hvad krydses kan de næste par uger og håber på det bedste =)
sep 2008
jeg har været så desperrat at jeg har svaret på en kædebesked om at mit ønske vil gå i opfyldelse hvis jeg sendte den til 10 andre,
LOL, hvor bliver man latterlig når man bare gerne vil ha en lille uldtot igen
jul 2007
Men du får heldigvis snart svar på om der er en han imellem.. Hvilken kennel er det fra?
sep 2008
Ja det først punkt bliver snart besvaret, heldigvis.
Det bliver fra kennel micadee, ved ikke om du kender den?
jul 2007
sep 2008
Men intet nyt endnu, puha sikke en nat jeg havde i går og skal så igennem igen, altså nu må hun gerne komme ud med de hvalpe basser
årh den svære ventetid :)