{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
903 visninger | Oprettet:

Den sidste gåtur {{forumTopicSubject}}

øv øv øv, hvor er det bare f******* hårdt at have hund... eller rettere, når den skal ud på den sidste tur og vi skal følge den på vej.

Solen skinner og vejret er godt, perfekt til en go tur med hundene.
Denne gang, er det dog kun den ene som kommer med. Den "gamle" tøs. Vi nyder turen alene uden de dåmme frække drenge og tuller bare derud af i roligt tempo.
Op på åsen, op af bakken... nyde udsigten og hun spiser lidt græs. Ned igen. Kan se at turen har taget lidt hårdt på hende, hun går langsomt nu.

Dyrlægen bor lige om hjørnet, så vi skal ikke gå så langt igen. Pludselig er det som om jeg ikke ænser solen eller det gode vejr. For nu sidder jeg i dyrlægens venteværelse og venter på, at det bliver vores tur. For sidste gang.

Farvel tøs, vi ses en dag igen. Jeg kigger op til dig i aften, når stjernene er kommet frem. Jeg ved du bliver modtaget godt på den anden side af Bifrost, de andre venter på dig og sammen med dem, skal du nu vente på os andre.
Farvel min pige, den bedste hund ever, vi kommer til at savne dig så meget og nøj hvor gør det ondt.
Tak dalle, for nogle dejlige år, tak for alle de sjove tider vi sammen har haft.

myr'n

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den sidste gåtur
Kommentér på:
Den sidste gåtur

Annonce