1.000 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Formel 1 Lab? Formel 1 Lab?

Er gentagende gange stødt på den påstand, at en Formel 1 Lab er en lille og spinkel sort lab - og ikke andet. Efter min overbevisning er det ikke det blotte øje, der kan skelne en Formel 1 fra en "alm" Labrador - kun hvis man ser på stamtavlen altså, hvor der i Formel 1 Labbens skal optræde engelske/irske markprøvelinjer.

Hvad er din/jeres opfattelse af en Formel 1?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Formel 1 Lab?
  • #1   24. sep 2008 Jeg har lært at den er sidstnævnte, men fejlopfattede en joke for lang tid siden og troede i et stykke tid at det blot var en labbe udenfor standard.

• #2   24. sep 2008 Chine : Så kan folk vist ikke være i tvivl efter at have læst dette smiley God formulering.
    Synes bare at jeg hører det alt, alt for tit - det "at hvis en labrador er lille, spidssnudet og grim, er det en Formel I.", som du skriver.

• #3   24. sep 2008 Jeg har oplevet pænt store og kraftige F1-labradors, så det kan man ikke altid bare sige.

Men som en meget generel tommelfingerregel er der jo lidt om det. På udstillingerne bliver de store (ofte tykke) hunde med meget tunge hoveder og meget kraftige knogler ofte højt præmieret.

En slankere og mere jagt-egnet labradortype, som F1-labradoren jo er, bliver ikke præmieret særligt højt på udstillingerne.

Derfor laver de fleste, som opdrætter labradors mest til familiehundebrug og ikke til jagt - de store tunge modeller.

• #4   24. sep 2008 Nej, hvor er de flotte...

• #5   24. sep 2008 Chine

Jeg håber da virkelig ikke, at målet med F1-labradoren er at komme til at se ud som de store, tunge og fede udstillingslabradors.

Det vil da helt klart forringe deres adræt- og udholdenhed i jagtsammenhæng.

• #6   24. sep 2008 Chine

Mener du, at en 36 kg tung labrador er en "gylden middelvej"?

Kommentér på:
Formel 1 Lab?

Annonce