{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
603 visninger | Oprettet:

Sikke et døgn {{forumTopicSubject}}

I går morges blev Filippa akut bragt til dyrlægen. Hun ville ikke spise (og når man kender hende, ved man at så er der noget galt) og hvis hun drak røg det op igen. Dyrlægen beholdt hende. De mente det kunne være et fremmedlegeme i maven, så der blev taget røntgen og hun fik noget kontrastvæske for at undersøge hvor et eventuelt fremmedlegeme kunne være (de kunne ikke se det på det første røntgen). Da jeg afleverede Filippa sagde dyrlægen at det kunne være livstruende. De gav hende drop med væske og medicin. I morges da jeg ringede fik jeg at vide at hun havde det bedre. Pyha. Det var ikke et fremmedlegeme alligevel, men en voldsom tarmbetændelse. Så jeg fik hende hjem i eftermiddags. Hun er nu på medicin og skånekost, og skal være det noget tid, men hun har det væsentligt bedre. Hun kan spise og drikke igen og er ved at genfinde sit gamle "jeg". Pyha sikke noget. Har godt nok været bange og tudet som jeg ved ikke hvad. Nu er jeg helt vildt lettet.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sikke et døgn
  • #1   3. dec 2004 Det er jo ved at tage livet af en når der er noget i vejen med dyrene!
    Godt at høre - men det er også en sej omgang at komme af med så held og lykke.
    Godt at høre hun har det nogen lunde igen.
    kh Karin


  • #2   4. dec 2004 Hvad skete der med Bundy?

  • #3   4. dec 2004 Hejsa Sunette........ Kender selv turen Nida var igennem det sammme for ca. et år siden og for f...... bliver man bange, hun klarede som du kan se også, men kun på et hængendehår. Den tur hun var igennem gør så også at hun idag har en sart mave..... Glad for at høre det også gik godt for Pilippa :o))

  • #4   4. dec 2004 Ja man går jo helt i spåner når der sker noget med de små vovser. Filippa havde også en voldsom sygeperiode som hvalp, men det blev mest af alt kørt så langt ud pga en dårlig dyrlæge! Jeg er glad for at jeg har skiftet!!!

    Gitte: Jeg håber godt nok ikke at Filippa også ender med at få en sart mave, for hun er en ægte labrador i den betydning at hun elsker at gå på rov og æde alt hun kan finde når hun er løs. Værst er det nu i sommerperioden hvor folk smider alverdens skrald rundt omkring.

    Ellers går det fremad med hende, hun sover en del, men det hører jo med for at få det bedre. Jeg er så glad og taknemmelig for at hun er på vej til at blive helt frisk igen.


  • #5   4. dec 2004 Puha, sikke en omgang.
    God bedring til Filippa!
    Mille har også været ude for nogle af de ting, som I andre skriver om, bare lidt anderledes, så jeg forstår.


Kommentér på:
Sikke et døgn

Annonce