{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
747 visninger | Oprettet:

Uønsket parring måske? {{forumTopicSubject}}

Ih Ih Ih, jeg har brug for at høre jeres mening folkens.

I lørdags blev min Sola pige (franskbulldog 2 år) som er 10dage inde i sin løbetid passet af en ven, som har en dejlig skøn have som hun nyder at være i. Igår aftes da jeg så henter hende, fortæller han at han var kommet ud i haven søndag formiddag, også var der en hanhund sammen med hende. Hanhunden er ikke en han kender, aldrig set den før, og haven er rigtig godt indhegnet, eneste mulighed for den ku komme ind er ved at springe over hegnet, for det gjorde den da min ven prøvede at hilse og se hvad der lige foregik. Altså den løb væk igen.
Jeg har en aftale med dr.dyr kl 14.30 idag, for jeg aner jo ikke om de har parret. Suk smiley
De har angiveligt kunne være alene i ca 1time, uden opsyn, så sandsyneligheden er meget stor, er den ikk?
Hun skal selfølgelig ikke ha de evt hvalpe, og da slet ikke på denne måde, men er der nogen af jer der ved erfaring ved hvordan dette vil påvirke min lille pige? fysisk, psykisk osv

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Uønsket parring måske?
  • #1   1. sep 2008 Skal også lige nævnes at racen på hanhund er uvist. Da jeg ikke selv har set den har jeg kun min vens ord at gå efter, og han sagde det lign en blanding af en stb og en bulldog af en art. Den var ikke specielt stor, men meget spenstig og atletisk.

• #2   1. sep 2008 på samme måde som hos mennesker. nogle bliver lidt depri og ander mærker du det overhovede ikke på.. du kan få fortrydelse piller hvis det var inden for 48 timer

• #3   1. sep 2008 synes det er godt du vælger ikke at beholde hvalpene.
    men vores dyrlæge anbefaler ikke abortsprøjte, førend han ved med siker hed hunden er drægtig.

ring til ham, og hør hvad han siger.

jeg ville vente, få scannet hunden og set om den rent faktisk er drægtig. først derefter evt abortsprøjte.

men hør hvad din egen dyrlæge siger.

• #4   1. sep 2008 det er da vanvittigt at vente så længe, ret dig efter dyrlægen han må være den klogeste,og hvis du kunne finde frem til hunden ejer,må han jo være den ansvarlige der betaler regningen.

Kommentér på:
Uønsket parring måske?

Annonce