Uønsket parring måske? {{forumTopicSubject}}
Ih Ih Ih, jeg har brug for at høre jeres mening folkens.
I lørdags blev min Sola pige (franskbulldog 2 år) som er 10dage inde i sin løbetid passet af en ven, som har en dejlig skøn have som hun nyder at være i. Igår aftes da jeg så henter hende, fortæller han at han var kommet ud i haven søndag formiddag, også var der en hanhund sammen med hende. Hanhunden er ikke en han kender, aldrig set den før, og haven er rigtig godt indhegnet, eneste mulighed for den ku komme ind er ved at springe over hegnet, for det gjorde den da min ven prøvede at hilse og se hvad der lige foregik. Altså den løb væk igen.
Jeg har en aftale med dr.dyr kl 14.30 idag, for jeg aner jo ikke om de har parret. Suk
De har angiveligt kunne være alene i ca 1time, uden opsyn, så sandsyneligheden er meget stor, er den ikk?
Hun skal selfølgelig ikke ha de evt hvalpe, og da slet ikke på denne måde, men er der nogen af jer der ved erfaring ved hvordan dette vil påvirke min lille pige? fysisk, psykisk osv
nov 2004
Følger: 42 Følgere: 42 Hunde: 2 Emner: 10 Svar: 76
dec 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 32 Svar: 847
sep 2005
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 7 Emner: 344 Svar: 2.087
men vores dyrlæge anbefaler ikke abortsprøjte, førend han ved med siker hed hunden er drægtig.
ring til ham, og hør hvad han siger.
jeg ville vente, få scannet hunden og set om den rent faktisk er drægtig. først derefter evt abortsprøjte.
men hør hvad din egen dyrlæge siger.
jun 2008
Følger: 36 Følgere: 37 Emner: 88 Svar: 1.781
Uønsket parring måske?