{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad kan I anbefale?
  • #1   28. aug 2008 Pipette den er bare efektiv.

• #2   28. aug 2008 ja det vil jeg også sige.. hellere forbygge.... får man først det møg ind, så er det så svært at komme af med igen

• #3   28. aug 2008 Jeg bruger Frontline - det er jeg godt tilfreds med.. det er godt nok dyrt.. men det er jo de store afgifter på alt gift.

• #4   28. aug 2008 hvis man har små hunde behøver Frontline ikke at være så dyrt.. man kan købe det til store hunde og så selv dosere mindre.. Jeg plejer at tage det ud af den store pipette med en kanyle og så er der til mange flere gange..
    Bare et lille tip.. smiley

• #5   28. aug 2008 Jeg bruger lidt forskellige pipetteløsninger - Frontline, Frontline Combo, Bayvantic, Advantage mv. Og jeg er tilfreds med dem alle. Jeg plejer at bruge noget, der også tager flåter i sommermånederne.
    Jeg giver hver måned (vinter sommetider kun hver 1½ måned) og er også tilhænger af at forebygge. Jeg kommer i mange parker, hundeskove, påudstillinger og træningspladser, så Canis er i risikozonen.
    Det kræver kun 1 (!) loppe at udløøse loppeallergi, som er en meget kedelig lidelse.

• #6   28. aug 2008 ... tror det koster mig lidt mindre end 50 kr. pr. mdr. at forebygge - synes ikke det er dyrt.

• #7   28. aug 2008 mine får frontline på skray (staves) og det virker fint ved godt der siges at pipetter virker bedre men tror det ville blive meget dyrt så
    det passer med at to store og to små kan få i sådan en stor flaske så det er da bare godt

• #8   28. aug 2008 Jeg behandler med Frontline men kun når der ER lopper og hvis der ikke er nogen efter 2 måneder (hvor man giver næste dosis) lader jeg hver.

For jeg er af den overbevisning at hvis vi bare sprøjter løs med produktet går der ikke længe før lopperne er resistente [staves] også må der udvikles skraberer metoder..

• #9   28. aug 2008 Desuden kæmmer jeg først med en tættekam af metal og støvsuger alt og alle og gør dette i en uges tid også er der stort set ingen lopper tilbage + at hunden ikke går og klør sig konstant.

Kommentér på:
Hvad kan I anbefale?

Annonce