{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
317 visninger | Oprettet:

Emma er begyndt at blive urenlig? {{forumTopicSubject}}

Det er vildt mærkelig, emma har været renlig i over 1½ år, og nu er hun pludselig begyndt at skide indenfor.
I går, syntes jeg hun opførte sig mærkeligt. Hun ville ikke træne, eller lege, og hun tænkte kun på mad. Vores havedør stod åben i flere timer, og i de timer den stod åben havde hun været ude og skide 3 gange på vores wc.
Og hun var ved at gøre det igen om aftenen, men så nåede min mor at fange hende i det, og åbnede døren så hun kunne komme ud.
Her til morges har døren også stået åben, men så alligevel har hun skidt ude i gangen.
Er irriterret og vred ovr at hun lige pludselig gør sådan noget.
Hvad kan være årsagen til at hun pludselig er sådan?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Emma er begyndt at blive urenlig?
  • #1   26. aug 2008 Er hun måske blevet bange for at være i haven?

• #2   26. aug 2008 er der sket noget i jeres familie tænker på en ekstra hund en baby er din bedre halvdel ude at rejse har i skændes meget har du været stresset m.m.kan der være sket noget ude i hven hvad med at sætte faste gå tur ind i stedet for at bruge haven som lufte mulighed vores tæve er også pludselig begyndt at tisse og pøller inden for igen men det er i protest over at vi har fået en ny hund ind det hjælper med lange gå tur med hende tænkte også på at hun måske helt tilfældig måske kunnevære blevet drægtig hvis der er kommet en anden hun forbi jeres have der tænker jeg på øget appetit ikke gider at lege m.m.kærlig hilsen sanne

• #3   26. aug 2008 Er din rutine ændret nu da du er i skole igen?

Kommentér på:
Emma er begyndt at blive urenlig?

Annonce