{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
644 visninger | Oprettet:

Dræberhund {{forumTopicSubject}}

Nu kommer der jo en gang imellem nogle historier herinde om "åh så farlige kamphunde" så jeg ville lige fortælle et par "farlige" historier om vores "grusomme dræberhund" som dens race nu en gang imellem bliver kaldt.
Vi var for et stykke tid siden på besøg hos en af vores venners ven i Birkerød og de havde udenfor i haven skildpadder og da vores Armani så dem turde han slet ikke at gå tæt på dem og da han endelig fik samlet mod til at gå tæt på dem stod han og RYSTEDE fordi han var så bange for dem.

En anden gang da vi var ude med ham lå der et blad og flød rundt i en vandpyt.
Armani var sikker på at bladet ville angribe ham så han var MEGET forsigtig da han skulle forbi vandpytten og stod igen og rystede i bagbenene.

En tredje gang var vi ved at flytte om herhjemme og der havde vi så stilt en træelefant på højst 10 cm høj på en stol og vi måtte sidde med den elefant og nusse den i ti min før han turde gå hen til den


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dræberhund
  • #1   22. nov 2005 Haha...det var et par søde historie... ;o)

  • #2   22. nov 2005 Det er helt ok Gitte GG

  • #3   22. nov 2005 Har faktisk lige et link om en ægte dræber-hund.. >>En hund der findes i utallige bøenehjem og bestemt ikk anses for farlig på nogen måde..

    (link fjernet)

    Hvorfor er Armarni´s beslægtede familie (pitten) ulovlig mens denne vilde dræber ikke er???

    Hehe, har en selv og må sige jeg skævede lidt til ham efter at have set den *GG*


  • #4   22. nov 2005 Conrad fik en bamse i form af en lille gul fugl der siger pip når man trykker den på maven! Han holder sig på minimum to meters sikker afstand når den fugl er i nærheden!!! Han er nu ti måneder gammel og har til den dag i dag kun listet sig ud på badeværelset en gang, hvor han dog kom drønende ud som skudt ud af en raket og gemte sig bag sin far ;o) Udover det går Conrad i en stor bue uden om alle kattene i kvateret....
    Mors lille dræbermaskine af en kamphund ;o)


  • #5   22. nov 2005 JA det er VILDT sjovt at have de oplevelser med ens hund når folk så snakker om farlige kamphunde kan man kaste de sjove historier i hovedet på dem

  • #6   22. nov 2005 Carina - Så har vi det på samme måde ! i ! i !


  • #7   22. nov 2005 Martin: Ligesom Cocio "overfaldt" jer første gang vi var oppe hos jer:-) Husk servietter*gg*

  • #8   22. nov 2005 Carina jeg tror også at hvis der nogensinde blev indbrud her ville Armani vise dem hvor alle de gode ting er hvis bare de nusser ham

  • #9   22. nov 2005 Ja det er en lidt vild video.. Det er jo godt nok ikk hundenes skyld, det er betjentene der ingen respekt har for fangerne..

    Men det grusomme er, at en schæfer såååå gerne vil bide, det kan alle der har schæfer nikke gengændende til jo, ikke at de gør det, de vil bare gerne..

    En pitt / amstaff skal LÆRE at bide og en schæfer skal lære at LADE VÆRE.. det var egentlig mere et jeg ville frem til... (bla bla bla.. kom til sagen nina *GG*)

    Så det med at folk går en stooooooor bue udemom jeres, men nærmest kalder på mi fordi han har idiot-ører og ser vældig kær ud.. Det er noget underligt noget synes jeg..


  • #10   22. nov 2005 Jeg tror at de har et instinkt i dem, der er "kanphunde, men er de opdraget godt så... smiley

  • #11   22. nov 2005 Må så indrømme at eg selv er vældig bange for amstaffer.. og dobbere.. men det har intet med at gøre hva jeg ser og hører, ved ikk hvorfor, synes bare de er skræmmende..

    Kender så også kun en af slagsen og det er jo ikk meget at genneralisere efter, men æææælsker Buzz næsten lige så højt som var han min egen da =)

    Måske det har noget at gøre med ders pighalsbånd og seler?? jeg ved det ikk, men synes de er skræmmende..



  • #12   22. nov 2005 Men en gang imellem bliver jeg sgu alligevel overrasket over dem der GODT tør komme hen til vores hund.
    For et par dage siden var vi nede i byen med Armani og pludselig kommer der en ældre mand hen og begynder at nusse Armani og fortælle os hvor dejlig og smuk han er skøøønt at få af vide GG
    Det var bare ikke lige hans "type" jeg ville have regnet med ville komme hen til Armani


  • #13   22. nov 2005 Nina der har jeg det lidt mærkeligt, altså med halsbånd og seler.
    For når jeg ser en hund med spids nitter på dens halsbånd ser jeg det ikke på samme måde som dig, for jeg ser det ikke som noget der gør dem mere farlige at se på men som almindelig halsbånd pynt som alle andre nitter.
    Derimod syntes jeg det ser mere farligt ud når en hund har Sele på for så ville jeg måske tænke på at den er for svær for ejeren at holde.
    Armani har derimod også selv en sele, men det er fordi det er nemmere for min kæreste at holde ham når han har den på


  • #14   22. nov 2005 martin >> jeg har heller ingen gyldig grund til hvorfor jeg er bange for dem.. Men det er jeg nu altså alligevel..
    Det er ikke fordi jeg er overbevist om at de gør noget.. jeg er også bange for edderkopper fordi e kravler (????) kan ikk rigtig forklare det..


  • #15   22. nov 2005 Nej de er slet ikke så slemme som nogen vil gøre dem til.
    Det er tit sådan at små hunde tror de er store og store hunde tror de er små


  • #16   22. nov 2005 Conrad er alle børnenes kæledægge på Nørrebro hvor jeg bor ;o) Han bliver flittigt brugt til "må vi klappe din hund" ved det lokale fritidshjem og skole... pædagoer og forældre i mit kvater lider åbenbart ikke af kamphunde allergi ;o) Det hjælper nok også, at jeg gerne vil have, at de klapper Conrad og så snart jeg har øjenkontakt smiler jeg alt det bedste og venligste jeg har lært ;o)

  • #17   22. nov 2005 Melanie* Den gule pive fugl hedder nu i daglig omtale "Pitt fuglen" ;o) Meeeeeget farlig!

  • #18   22. nov 2005 He he det lyder bekendt.
    Nu er Tikki godt nok ikke så gammel endnu, men hun er den største kryster der kan gå på 4 ben smiley


  • #19   22. nov 2005 Åhhh bliver så gal når jeg ser sådan en film, det er som vanligt mennesker der har et kæmpe problem og ikke hundene. føj for den da.

    Nina: Det har nu nok ikke så meget at gøre med at schæfer sååå gerne vil bide, de er jo trænet til det, det er jo en af deres naturlige drifter som bliver misbrugt at syge mennesker.
    Tror nu de fleste racer kunne træne til at angribe mennesker, i de forkerte hænder, desvære.


  • #20   22. nov 2005 Føj for satan hvor en klam video... simpelthen for sygt... at man kan finde på at udsætte mennesker for så noget. det gør jo også hunden skør i hovedet. og så står de betjente og griner ad det... de skulle selv have tilbage af samme tur....

Kommentér på:
Dræberhund

Annonce