{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.034 visninger | Oprettet:

det at elske en hund.. {{forumTopicSubject}}

lige nu sidder jeg og ser på noddie sove.. og selvom han rent ud sagt stinker ud af bagenden når han sover så elsker jeg ham sq..

jeg sad og så det der program på tv2 hvor man finder nye hjem til hunde, og begyndte at tude fordi det et sted er så sørgeligt at skulle af med sin hund, hvis man virkelig elsker den.. jeg sad så og så ned på noddie og tænkte "mors dreng skal aldrig sælges, du bliver her til du dør", og endnu engang løb en tåre ned af min kind, fordi jeg elsker ham så højt..

da jeg fik noddie havde jeg bare en idyllisk forestilling og det med kæreste, hus, hund.. ja manglede da bare en volvo.. men noddie blev mere end bare min hund.. jeg kan slet ikk forestille mig ikke at have ham. jeg har lært så meget af ham: at kunne tage det fulde ansvar, at elske nogen højere end mig selv osv.

når jeg ser ind i hans flotte brunlige øjne og han hopper op og giver mig et kys i hele hovedet, så kan jeg igen få tårer i øjenen fordi den skøre tossede hund er så fandens dejlig...

ja jeg er måske underlig, men jeg kan finde enhver anledning til at trille en lille tåre når jeg ser på den fjollede hund.. er sq så stolt af ham, selvom han kan være irriterende..

kender i det?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  det at elske en hund..
  • #1   2. aug 2008 Absolut :o)
    Sådan knytter jeg mig til alle de hunde jeg har haft og der er et helvedes hus med mig når de når til enden.....jeg kan ski ikke ha, at de ikke lever evigt.....puuuha :o(
    Emma har dog en meget særlig plads i mit hjerte........hun er bare så speciel at det ikke kan forklares....alle dem som kender hende vil bare ha hende.......de forelsker sig totalt i hende og jeg forstår dem jo godt :o))

• #2   2. aug 2008 jeg kan huske da han stak af på en lille "gå selv tur" i sidste uge.. lavede ikke andet end at græde og rende rundt med snore og kalde. ringe hele vennekredsen op osv..
    da han så komluntende ned af vejen slentrede ind i haven og kiggede på mig med det der "hej mor" blik så ku jeg ikk skælde ud.. var bare så lykkelig over at se ham igen.. han fik flere krammere og kyssere end andet heh

• #3   2. aug 2008 ...........jeg forelskede mig også totalt da jeg så Emma.............

• #4   2. aug 2008 sacsha: præcis.. ingen ville i mine øjne kunne gøre det godt nok...

noddie og jeg har vores daglige rutiner... heh.. bare at skulle til tyrkiet med en veninde gør ondt, selvom jeg ved at han er i det næstbedste hænder end mine egne.. men ja puha, det lille myr ska undvære sin mor...

han havde det rigtig skidt i nat med maven, så han lå og pev i sin kurv (bare normalt ondt i maven), så jeg lå på gulvet ved hans kurv og nussede ham til han sov, og først der hoppede jeg op i min egen seng...

• #5   2. aug 2008 Kan sagtens følge jer. Og sådan havde jeg det også med Mollie. Hun var noget helt særligt for mig, en rigtig ener. Men som jeg desværre mistede alt for tidligt og på en alt for barsk måde smiley

• #6   2. aug 2008 ÅH hvor jeg kender det.........Jeg kan også blive noget så nostalgisk over hvor heldige vi har været med vores hunde. Og sådan har jeg haft det med alle de hunde, jeg har haft. Og man tror det ikke, men en hund KAN faktisk erstatte en anden hund. Ikke på en måde, så man glemmer den anden hund, men på en anden måde. Uanset hvad, har jeg elsket alle mine hunde lige højt:-))

• #7   2. aug 2008 sascha: har været bange for jeg mistede ham engang..

han kunne ikk gå og dyrlægen vidste ikk hva det var, så jeg gik en hel dag derhjemme ved telefonen fordi de sku undersøge bedøve osv.. heldigvis var det bare en infektion i benet, men nøj jeg var bange!

• #8   2. aug 2008 Åhhh hvor er du sød Lise :o)

• #9   2. aug 2008 michelle: ja det må være hårdt:(

• #10   2. aug 2008 min pølse har jeg nærmest et sygelig forhold til - alle dem der kender mig kan skrive under på at han er sær men jeg bliver helt dårlig ved tanken om at han snart ikke er her længere -- han er mit livs hund - ingen tvivl om det.

pingeling tog mig med storm allerede den første gang jeg så ham - det var som om han viste vi skulle være sammen og hans tidligere ejer fortalte at han lå ved døren hele eftermiddagen efter vi havde været og set ham - det endte endda med at vi måtte hente ham før beregnet.. han gør mig så glad at jeg får en hel knude inde i maven af lykke -

• #11   2. aug 2008 hundemutter: jeg forstår dig godt...

• #12   2. aug 2008 Hundemutter........jeg er total "bidt" af pølse........jeg forstår godt du tvangskæler ham.....det ville jeg også gøre *G*
    Og så kan jeg se videoen hvor han er sommerklippet igen og igen......jeg har mavekramper af grin hver gang....han er sku så kær :o)

• #13   2. aug 2008 han er bare det bedste i hele min verden -- også selvom han stinker fælt --

jeg ville ønske han kunne holde mange år endnu - men desværre er hans helbred jo ikke det bedste - og jeg kan godt mærke at han bliver mere og mere træt - og der forstærker selvfølgelig min angst mere og mere.....

det er bare såååå skønt at vogne om morgenen med hans buskede hale lige i fjjæset og vide at han er lige ved siden af mig --- åhhhh det bliver sååå tomt når han er væk -- ville ønske de levede for evig

• #14   2. aug 2008 smilende -- jeg har forsøgt at fortælle ham at der står i hans kontrakt at jeg har krav på 15 min voldkæl om dagen --- så det må han stå igennem -- pølse er ikke så meget en rørehund. han er mere end jeg ligger lige her ved siden af dig og snorker og fiser og jeg render lige i røven af dig hele tiden fordi du ikke må gå fra mig hund...

• #15   2. aug 2008 Jeg kender det også Micki og Caspar er mit ET OG ALT, de betyder så meget for mig at det ikke kan beskrives med ord...

Jeg elsker dem af hele mit hjerte uanset hvad.... De bliver ved mig til den dag de går bort, hvilket jeg i øvrigt har meget svært ved at tænke på:o/

Mine hunde er mine børn og betyder lige så meget for mig som børn gør for andre....

Bare det at sidde og se på de sover, kan nogle gange give mig helt tåre i øjnene.'o((ja jeg er lidt mærkelig) men kunne ikke forestille mig et liv uden dem., selvom det selvfølgelig en dag kommer, men så ses vi igen engang, så vil aldrig sige rigtig farvel, men på gensyn.... De 2 banditter ligger så dybt begravet i mit hjerte og det vil de være for evig tid... De er der altid og svigter aldrig....

Husk mor elsker jer drenge, mys mys:o)

• #16   2. aug 2008 jeg kan se jeg ikk er den eneste tosse herinde...:)

sidder allerede og glæder mig til den dag der kommer småfolk i huset... så kan noddie "hjælpe" mor med at se efter dem. . eijj.. passede bare engang børm rigtig tit og allerede som hvalp ville han ikk gå fra barnevognen når Tristan lå i..:)

• #17   3. aug 2008 Kender det alt for godt.

Nu står jeg i den kedelige sitaution at jeg er gået fra kæresten og selvfølgelig skal Micksen da med, men både mine forældre og mormor har sagt at jeg da bare skulle af med ham. HVAD?!! Jeg skal dælme ikke af med ham... Jeg har taget et ansvar, den dag, han blev købt og det ansvar har jeg indtil den dag, han ikke er her mere.
    Og jeg kunne ALDRIG finde på at flytte i noget, hvor han ikke kunne komme med, for vi hører sgu sammen. Vi er bedste venner, team buddies og udfordrer hinanden og lærer kanont meget af hinanden.

Skal aldrig ha med ham, kan sgu ikke undvære den dejlige ko af en hund, der også luger et vis sted fra :oP

• #18   3. aug 2008 jeanett: præcis smiley

• #19   3. aug 2008 Må lige tilslutte mig denne tråd......jeg elsker sgu osse min skønne store bjørn - han er min første hund, og det er kommet meget bag på mig, at der ku være så stor kærlighed til en hund.....men hold da op, hvor jeg er tosset med ham.
    Han lider desværre af allergi, men jeg kæmper en hård kamp for at gøre livet så dejligt for ham som muligt - og heldigvis ser det ud til, at han trives.....
    Jeg bor alene med ham - har voksne børn, svigerbørn og børnebørn, og her står jeg i en afsindigt hård situation - de fatter ingenting.....han har aldrig fået en chance - for dem (de voksne) er han blot en stor, savlende og irriterende hund....og jeg kan slet ikke tale om ham i deres selskab......så det prøver jeg på at undgå, selv om det er så uretfærdigt, da han fylder vildt meget i min hverdag.....meget anstrengende...!
    De kommer stort set aldrig hos mig.....hold kæft, hvor gør det ondt, da jeg osse elsker mine børnebørn......så for at få et glimt af dem, er jeg tvunget til at komme dertil, hvor de befinder sig....øv.....!

• #20   3. aug 2008 lisbet: det var da sørgeligt at høre:(
    er så ´trist når det skal være sådan

• #22   3. aug 2008 ja det er dejligt...
    blir varm inden i når jeg sætter mig på hug og kalder på noddie, så kan han næsen ikk gå fordi han ska logre hele vejen hen til mig...:) ihhh

• #23   3. aug 2008 Ja - gæt hvem.....gu er det sørgerligt, men min glæde over Kejser opvejer heldigvis så meget, at jeg lever med det......

Kommentér på:
det at elske en hund..

Annonce