{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.357 visninger | Oprettet:

SÅ nem at elske - SÅ svær at miste! {{forumTopicSubject}}

http://hundegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=26534

D. 17. februar 2010 mistede vi vores dejlige berner sennen! Han var noget helt specilet - aldrig har jeg oplevet så meget personlighed i ÉN hund. Sidder stadig og tuder jævnligt, når jeg klikker ind på et billed eller denne mindevideo af ham.

De kære dyr gir så meget glæde hver eneste dag - og det er så forbandet hårdt når de skal herfra før os! .. Mine hunde får hvertfald et ekstra klem i aften! smiley

I må meget gerne klikke forbi min video, og sende en tanke til hundehimlen sammen med mig :')

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SÅ nem at elske - SÅ svær at miste!
  • #1   28. jun 2010 Det er SÅ grimt...
    Det er nu to en halv uge siden vi sagde farvel til lille-vapsen og jeg kan godt mærke, at det har lange udsigter inden de daglige tudeture holder helt op.

Det er fantastisk at være så tæt knyttet en hund, men forfærdeligt, når man ikke længere han få lov at holde af den..

Det er i en sådan situation, man for alvor kan sætte sig ind i denne definition:
    Sorg = kærlighed man ikke kan komme af med.

• #2   28. jun 2010 *CH*!

Man kommer aldrig rigtig over det /: for mig er det ikke en hund vi har mistet - det er et familiemedlem.. Bare jeg ser et billed af ham får jeg en klump i halsen, for jeg savner ham sådan!

Og selvom vi alle ved, at når vi anskaffer os en hund, så skal den også herfra før os, så er det bare lige svært hver gang!

Hvad skete der med jeres hund, siden den skulle herfra? /:

• #3   28. jun 2010 Jeg har (7-9-13) kun mistet én hund - han var 13 dage gammel, jeg græd uafbrudt i 2 timer, efter jeg fandt ham og jeg tuder stadig, når jeg tænker på hans små grå øjne, som jeg lige nåede at se, inden han lukkede dem igen.

Frygter så meget den dag jeg skal sige farvel til en af "de gamle"... Men den dag kommer jo nok...

• #4   28. jun 2010 Ja, den dag kommer desværre for os alle .. Når jeg tænker tilbage på Bailey, så gir jeg lige mine nuværende hunde et ekstra stort knus - for man ved sgu aldrig hvornår de skal herfra smiley Det med Bailey skete bare så pludseligt!

• #5   28. jun 2010 Da min første hund blev aflivet var jeg ikke uden for en dør i 3 uger. Det gjorde SÅ ondt.
    Med tiden er det blevet sådan, at sorgen rammer som et stik i hjertet, afløses af at lille smil og et godt minde.

Og dertil kommer jeg også med Cassius en dag - men der går lidt tid, det er der ingen tvivl om.
    Måske når der er ny på vej i huset bliver det lidt lettere.

Stephanie, han blev genopereret for en knæskade, men fik revet det hele fra hinanden i opvågningen.
    Og så måtte vi sige farvel :o(

• #6   28. jun 2010 Puha det lyder svært *CH* .. Håber Bailey passer godt på din vaps oppe i hundehimlen ..

Sidder lige nu og smiler over bailey - han huggede nisser til juletid .. kig hvis i har lyst, det er en ganske kort video smiley
    http://www.hundegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=17049

• #7   28. jun 2010 "Det er så dyb en sorg, som kun hundefolk forstår. Jeg skal nok lade være med at forklare andre mennesker om det. For de fatter det ikke. Og fred med det. Men de mennesker, der ved hvad jeg taler om, forstår alt uden yderligere forklaring..." Ghita Nørby

• #8   28. jun 2010 Mistede også min elskede lillemand for 2 måneder siden- og jeg ved at livet aldrig bliver det samme igen. Han var en ener, elsket af så mange mennesker, men mest af mig smiley Jeg savner og mangler ham hver dag, hver time, hvert minut, men jeg ved at han har det bedre nu. smiley
    Så jeg forstår dig så udemærket...smuk video- de kære små er savnet smiley

• #9   28. jun 2010 jeg har tudet for vildt idag pga et korsbånd.. de betyder meget for os de små!

• #10   28. jun 2010 nej det er sku ikke nemt når vi bliver nødt til at sige tak for lån og på gensyn...

Mistede selv min for 4 uger siden og jeg græder også stadig over ham, håber det bliver nemmere med tiden, men det er bare svært.

heidi: sikke et dejligt notat du har fundet.

sender trøste kram til alle jer der har mistet en kærlig ven

• #11   28. jun 2010 Rigtig flot citat Heidi!

• #12   29. jun 2010 Ja jeg er selv helt vild med citatet - Ghita Nørby er sådan en klog dame smiley

Sidst jeg mistede en hund var i 2001 - min gamle blandingshund Rex blev kørt ned for øjnene af mig - det tog mig flere år at komme over..
    I april mistede jeg min elskede pony gennem 18 år - der må jeg indrømme jeg var i en mindre livskrise. Han blev fundet død i sin boks en søndag morgen - aftenen før havde jeg lukket ham ind og her var alt normalt..

• #13   29. jun 2010 Heidi, det med din pony ved jeg må være svært.. Min mors gamle hest havde hun haft i 22 år, han lå ligeså fint ovre i boksen om morgenen på hans 25 års fødselsdag, han var sovet stille ind.. Dét tog godt nok hårdt på hende - men på den anden side, var det en fin måde han kom herfra - ligesom med din pony smiley

• #14   29. jun 2010 Stephanie: Det er også det eneste der trøster mig - at han ikke har lidt, det har været en super værdig måde at komme herfra på, den måde jeg ønskede han kulle herfra på.. Men hold da op det har været hårdt.. smiley

• #15   29. jun 2010 Jeg føler med dig, jeg har det på samme måde. Det gør så ondt at miste sin hund. Jeg miste min Tudse d. 12/10-09, jeg kan stadigvæk ikke fatte at han er væk, han bliv kun 5½ år gammel. Han bilv syg og der gik 14 dage. Jeg græder stadigvæk når ser billeder heller skriver om ham.

Kommentér på:
SÅ nem at elske - SÅ svær at miste!

Annonce