{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
880 visninger | Oprettet:

Arme Zif..... {{forumTopicSubject}}

Til aften var en veninde og jeg ude og gå hundetur på Torø....en lille halvø hvor jeg bor. Zif og min venindes to samojeder var i vandet og blev delvis våde.

Da vi kom ind på øen kom Zif til at strejfe et elhegn ind til nogle kvier.....og i forvirringen løb hun ind på marken. Da hun ville ud strejfede hun igen hegnet, og begge gange fik hun et ordenligt stød fordi hendes pels var våd, og derfor leder strømmen meget mere end normalt.

Det hele gik så hurtigt at jeg ikke kunne nå at reagere før det var for sent. Hun blev meget bange, men vi kom forbi hegnet og videre ned til stranden.

Da vi var næsten tilbage ved bilen, så jeg pludselig at det blødte voldsomt fra hendes ene ben. Hun kom lige ude fra nogle siv der stod i et sumpområde. Der har tilsyneladende været noget meget skarpt, for hun havde fået et langt lige dybt snit helt ind til knoglen.

Øv for pokker......hun haltede en smule, men kunne selv gå til bilen. Så til dyrlægevagten.......og nu ca to timer efter er jeg hjemme med en hund der har fået syet scene, muskel og hud sammen i en 10 cm lang flænge. Hun ligger og sover oven på bedøvelsen.

Arme lille Zif.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Arme Zif.....
Kommentér på:
Arme Zif.....

Annonce